פאנפונה » כללי » מה הייחוד של הרמת ריסים?

מה הייחוד של הרמת ריסים?

הרמת ריסים

הרמת ריסים נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים המומלצים ביותר בעבור נשים שכן, מדובר בטיפול אשר משנה את חייהן של נשים רבות – זאת על ידי הענקת מראה נפלא של ריסים מודגשות, מלאות ומורמות. למעשה, מטרתו העיקרית של טיפול מסוג הרמת ריסים היא לספק לנשים רבות מראה חתולי, יפה וערני מדי בוקר, מבלי שהדבר יצריך איפור ובפרט שימוש במסקרה. אין ספק כי בשל היתרונות הרבים של ביצוע הרמת ריסים, מדובר באחד הטיפולים האסתטיים המומלצים ביותר שניתן לערוך על מנת לשדרג את מראה הפנים. על כן, במהלך כתבה זו החלטנו לרכז עבורכן את כל מה שתצטרכו לדעת בנוגע להרמת ריסים וכל הסובב סביב נושא זה.

אז למה דווקא הרמת ריסים?

בעוד כי קיימים מספר טיפולים אסתטיים שביכולתם לשפר את מראה הפנים שלכן, חשוב מאוד לציין כי אחד המומלצים שבהם הוא עריכת טיפול הרמת ריסים וזאת משלל סיבות. תחילה, חשוב מאוד לציין כי טיפול הרמת ריסים נחשב לטיפול טבעי שאינו חודרני, זאת בניגוד לטיפול הלחמת ריסים שאינו מתבסס על הגבות הטבעיות של המטופלת. למעשה, בעת עריכת טיפול מסוג הרמת ריסים, אין כל הדבקה של ריסים נוספים ומלאכותיים וכן גם אין החדרה של חומרים מכל סוג- דבר אשר תורם לתוצאה אסתטית, נעימה, נוחה והכי חשוב – טבעית. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי הטיפול המדובר נערך במספר שלבים, אותם אלו שעורכים אותו לומדים במסגרת קורס הרמת ריסים מקצועי. תחילה, מקבעים את הריסים העליונים על ידי שימוש בפד סיליקון. לאחר מכן, מפרידים את הריסים התחתונים באמצעות מדבקת גזה, זאת על מנת לאפשר את עצם ההרמה. אחר כך, מורחים מעין חומר מיוחד על הריסים, כאשר חשוב לציין כי מדובר בחומר שמטרתו העיקרית היא לקבע את הריסים ולאפשר להרמה להתרחש. בשלב האחרון – כל מה שנותר לעשות הוא למרוח חומר מרכך על גבי הריסים, זאת על מנת לאפשר להם לחזור לגמישותם המקורית בתום ההרמה.

כך תבחרו נכון

בעת בה אנו מדברים על טיפול הרמת ריסים, חשוב מאוד לציין כי קיים קושי מסוים בביצוע הבחירה הנכונה – זאת מאחר וקיימות כל-כך הרבה אפשרויות שונות. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור נכון? למעשה, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי הכשרה במסגרת קורס הרמת ריסים אינה מספיקה על אף שהדבר חשוב מאוד שכן, איכותה של מטפלת נמדדת במידת שביעות רצון לקוחותיה. על כן, מומלץ מאוד שתערכו חיפוש ברחבי הרשת ובו תוכלו למצוא דפים עסקיים של מטפלות שונות אשר מציעות שירותי הרמת ריסים לכל הדורש. הקפידו לעיין בתיקי עבודות וכן גם לקרוא ביקורות והמלצות אודות מטפלות שתיקי העבודות שלהן מצאו חן בעיניכן. זכרו כי כאשר זה נוגע למראה הפנים שלכן – אין מקום לפשרות ולכן, עליכן להקפיד ולבצע את הבחירה הנכונה.

דילוג לתוכן