פאנפונה » כללי » איך לסדר את כל האיפור

איך לסדר את כל האיפור

תיק

בעידן המודרני של ימינו, איפור הוא חלק בלתי נפרד מההופעה החיצונית של הנשים שכן, מרבית הנשים נוהגות לשים איפור מדי יום טרם היציאה מהבית אל העבודה. אולם, כאשר האיפור מפוזר ואינו מסודר, הדבר יכול לגרום לבלאגן וכן גם ללחצים רבין שכן, כעת אין צורך רק בלהתאפר – אלא כעת צריך גם למצוא היכן כל דבר מונח, דבר שיכול לקחת זמן מה ובכך בעצם לגרום לנשים רבות לאחר לעבודה ולהילחץ מכך. לשם כך, בכתבה זו החלטנו להסביר לכן את כל מה שתצטרכו לדעת על מנת שתוכלו לסדר את כל האיפור שלכן בצורה נכונה ויסודית.

הסוף לאי-סדר

בעת בה אנו מדברים על סידור של כל האיפור שלכן, הרי שהדבר הראשוני שעליכן לבצע הוא מיון של כלל מוצרי האיפור, זאת על מנת שתוכלו לראות אילו מהם ישנים ופגי תוקף וכך בעצם תוכלו לפנות שטח אחסון אשר יהיה ניתן להשתמש בו מאוחר יותר. יתרה מזו, מומלץ מאוד גם לבדוק על אילו מוצרים ניתן לוותר, גם במידה ואינם פגי תוקף שכן, קיימים מוצרים מסוימים שאינם מחמיאים לכן או לחילופין, לא אהבתן להשתמש בהן. זכרו כי המפתח לסדר וארגון הוא חלוקה חכמה של שטח האחסון, דבר אשר תוכלו לבצע רק כאשר פיניתן מספיק מקום לכך. אולם, מאחר ותמיד חבל לזרוק מוצרים אשר נחשבים עוד טובים לשימוש, כדאי לשקול את האפשרות של מסירת המוצרים שתוכלו לוותר עליהם לחברה או קרובת משפחה אשר תערוך בהן שימוש, אם כי ניתן גם לתרום את המוצרים לנשים אשר ידן אינה משגת. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי על מנת לסדר את האיפור שלכן בצורה נכונה, עליכן לרכוש תיק איפור  .

מיון הוא המפתח לסידור מושלם

כאשר אנו מדברים על סידור נכון של כלל מוצרי האיפור שלכן, חשוב מאוד לציין כי רכישת תיק איפור שיוכל לסייע לכן אינה הדבר היחידי שעליכן לבצע על אף החשיבות העצומה שבדבר. למעשה, לאחר שסיימתן לברור את כל המוצרים שלכן ולהיפטר מאלו שאינם עוד ראויים לשימוש, עליכן למיין את המוצרים שנותרו על פי סוגים ובהתאם לכך, לארגן אותם בקופסאות או לחילופין, בתיקים שונים. הקפידו למיין את מוצרי האיפור שלכן על פי שימושים – לדוגמא, ניתן למיין את מוצרי האיפור על פי מוצרים לשימוש בלילה ומוצרים לשימוש ביום. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי קיים צורך ממשי במציאת מקום ייעודי לאחסן בו את מברשות האיפור, זאת מאחר ובהינתן מקום שכזה תוכלו להבטיח כי מברשות האיפור שלכן יישארו נקיות ולא חלילה יתלכלכו עד שיהפכו לבלתי ניתנות לשימוש. בעוד כי כאשר בוחרים תיק איפור איכותי קיימת אפשרות אחסון ייעודית של מברשות איפור, ניתן גם להשתמש במקום קבוע מראש במגירה או קופסא. 

דילוג לתוכן