פאנפונה » כללי » מטען מהיר לאופניים חשמליים: מה חשוב לבדוק לפני קנייה

מטען מהיר לאופניים חשמליים: מה חשוב לבדוק לפני קנייה

אופניים

בשנים האחרונות הפכו האופניים החשמליים לכלי התחבורה המועדף, בעיקר בערים הגדולות בישראל. צעירים ומבוגרים כאחד מוותרים על כלי הרכב הממונעים לטובת האופניים החשמליים. ואולם ככל שהשימוש באופניים כאלה מתרחב, כך גם מתעצם הצורך ברכישת מטען מהיר Green Go Energy  לאופניים חשמליים. ואכן, רבים מבעלי האופניים רוכשים יותר ממטען אחד. למה צריך יותר ממטען אחד לאופניים חשמליים? מה חשוב לבדוק לפני שקונים מטען לאופניים החשמליים? בשורות להלן נסביר כל מה שצריך לדעת בנושא הזה.

למה בעצם צריך יותר ממטען אחד לאופניים חשמליים

כאמור, האופניים החשמליים הפכו לאמצעי התחבור המועדף באזורים העירוניים. מצד שני, מטען מהיר וסוללה הם מטען כבד למדיי, ולא פשוט לסחוב אותם לכל מקום, אם רוצים למנוע את הגניבה שלהם. כתוצאה, רבים מרוכבים האופניים מעדיפים לרכוש יותר ממטען אחד, ולשים מטען רזרבי בנקודות הקצה – במקום העבודה, במשרד או בתא האישי במועדון הספורט. בנוסף, גם למטען יש תקופת חיים מוגבלת ואי אפשר לסמוך על מטען אחד בלבד. התוצאה הבלתי נמנעת של כל אלה היא שכמעט כל מי שיש ברשותו אופניים חשמליים, רוכש לפחות מטען מהיר אחד נוסף ולפעמים גם יותר מזה. אבל אם כבר רוכשים מטען מהיר, חשוב לוודא שאכן מדובר במטען המתאים לאופניים החשמליים שלכם.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מטען מהיר לאופניים חשמליים

לכאורה, כל מטען מהיר אמור להתאים לכל אופניים חשמליים ולכל סוללה. למעשה, התאמה לא נכונה של המטען עלולה לפגוע בסוללה, במטען עצמו ומה שהכי גרוע – לגרום במוקדם או במאוחר לבעיה באופניים החשמליים עצמם. טעינה איטית וטעינה לא מספיקה הם רק צד אחד של הבעיה. הצד השני הוא גרימת נזק לבוללה ופגיעה בחוויית הרכיבה. רכישת מטען מהיר שמתאים לאופניים, יכולה לחסוך את כל הבעיות הללו. בדיקה פשוטה של המטען המהיר יכולה לקבוע אם אכן זה המטען הנכון. להלן כל הפרמטרים שצריך לבדוק:

  1. התאמה סוג הסוללה: הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שהמטען שאתם מתכוונים לרכוש מתאים לסוג הסוללה של האופניים שלכם. מדובר בעיקר בהתאמה למתח של הסוללה מצד אחד, ולסוג החיבורים מצד שני.
  2. זמן טעינה: כדאי לבדוק את זמן הטעינה – שזה אומר בעצם את מהירות הטעינה של הסוללה. ככל שהמהירות גבוהה יותר, כך ניתן לחזור ולהשתמש באופניים בתוך זמן קצר יותר. מטען מהיר לאופניים חשמליים עושה את העבודה ונותן את התוצאות הטובות ביותר.
  3. נוחות: התקנה המטען והטעינה של האופניים צריכות להתבצע בקלות, ולאפשר למשתמש נוחות רבה בזמן הטעינה. הדבר נכון תמיד, ונכון שבעתיים אם מתעורר צורך דחוף בטעינה, בגלל שימוש אינטנסיבי באופניים.

על מנת לרכוש את המטען המתאים ביותר כדאי להתייעץ אם איש מקצוע המבין בתחום. אצלנו תמצאו רק מקצוענים שיסייעו לכם בהתאמת המטען המהיר האיכותי והטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן