פאנפונה » בחירות הגולשים » סטפס – סדרה טורקית

סטפס – סדרה טורקית

2023-03-12 10:06:00+02:00

מה זה סטיפס?

Steeps היא סדרה טורקית העוקבת אחר סיפורה של נערה צעירה בשם אליף שנחושה להגשים את חלומותיה. הסדרה עוקבת אחרי אליף כשהיא מנווטת בעולם האופנה, המשפחה והחברות. בדרך היא לומדת שיעורים חשובים על החיים והאהבה. הסדרה מתרחשת באיסטנבול וכוללת צוות מגוון של דמויות מכל תחומי החיים.

דמויות

הסדרה עוקבת אחר אליף ומשפחתה, חבריה ועמיתיה. אליף היא אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה. היא נתמכת על ידי משפחתה, כולל אמה, אביה ואחיה. בין חבריה של אליף נמנים חברתה הטובה, אסלי, ועמיתתה, קאן. דמויות אחרות כוללות את הבוס של אליף, עניין האהבה שלה ויריבתה.

אליף

אליף הוא הדמות הראשית של הסדרה. היא אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה. היא עובדת קשה ומוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להשיג את מטרותיה. אליף היא אישה חזקה ועצמאית שלא מפחדת לעמוד על מה שהיא מאמינה בו.

אסלי

אסלי היא החברה הכי טובה של אליף. היא חברה נאמנה ותומכת שתמיד שם בשביל אליף. אסלי היא רוח חופשית שאוהבת ליהנות ולא מפחדת לקחת סיכונים. היא אישה חזקה ועצמאית שלא מפחדת לומר את דעתה.

פחית

יכול הוא הקולגה של אליף. הוא מעצב מוכשר שמתלהב מהעבודה שלו. קאן הוא חבר נאמן שתמיד נמצא שם בשביל אליף. הוא נשמה חביבה ועדינה שלא מפחדת לעמוד על מה שהוא מאמין בו.

הבוס של אליף

הבוס של אליף היא מעצבת אופנה מצליחה שנחושה להטביע את חותמה בעולם האופנה. היא אישה חזקה ועצמאית שלא מפחדת לקחת סיכונים. היא מנטורית לאליף ותמיד שם כדי להציע לה עצות ותמיכה.

טבלת הדמויות

אופי תיאור
אליף אישה צעירה נחושה להגשים את חלומותיה.
אסלי החבר הכי טוב של אליף, רוח חופשית שאוהבת ליהנות.
פחית הקולגה של אליף, מעצב מוכשר וחבר נאמן.
הבוס של אליף מעצב אופנה מצליח ומנטור לאליף.

Steeps היא סדרה טורקית העוקבת אחר סיפורה של נערה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה. הסדרה עוקבת אחרי אליף כשהיא מנווטת בעולם האופנה, המשפחה והחברות. בדרך היא לומדת שיעורים חשובים על החיים והאהבה. הסדרה מתרחשת באיסטנבול וכוללת צוות מגוון של דמויות מכל תחומי החיים. Steeps היא סדרה מחממת לב ומעוררת השראה שתשאיר אותך מרוממת ומוטיבציה.

דילוג לתוכן