פאנפונה » מגזין » הסדרה הטורקית הטובה ביותר על הצבא והחיילים

הסדרה הטורקית הטובה ביותר על הצבא והחיילים

2023-03-12 12:37:00+02:00

המאה המפוארת

המאה המפוארת היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית טורקית. הוא מבוסס על חייו של הסולטן העות'מאני סולימאן המפואר, הסולטן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית, ואשתו הורם סולטן. הסדרה הופקה על ידי Tims Productions ושודרה במקור ב-Show TV. היא צברה פופולריות עצומה בטורקיה ומחוצה לה, במיוחד במדינות המזרח התיכון. הסדרה עוקבת אחר חייו של סולימן ויחסיו עם משפחתו, ההרמון שלו ויריביו הפוליטיים. הוא מתמקד גם במאבקי האימפריה העות'מאנית במהלך המאה ה-16, כולל המלחמות עם האימפריה הספווית ואבירי מלטה.

דיריליש: Ertuğrul

Diriliş: Ertuğrul היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית והרפתקאות טורקית. הוא מבוסס על חייו של מנהיג אוגוז טורקי המוסלמי מהמאה ה-13, Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, שייסד את האימפריה העות'מאנית. הסדרה הופקה על ידי Tekden Film ושודרה במקור ב-TRT 1. היא זכתה לפופולריות עצומה בטורקיה ומחוצה לה, במיוחד במדינות המזרח התיכון. הסדרה עוקבת אחר חייו של Ertuğrul ומאבקיו להגן על שבטו מפני המונגולים והצלבנים . הוא מתמקד גם במאבקי האימפריה העות'מאנית המוקדמת ועלייתה של האימפריה העות'מאנית.

קורט סייט ושורה

Kurt Seyit Şura היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית ורומנטית טורקית. הוא מבוסס על הרומן באותו שם מאת הסופרת הטורקית Reşat Nuri Güntekin. הסדרה הופקה על ידי Ay Yapım ושודרה במקור ב-Star TV. היא זכתה לפופולריות עצומה בטורקיה ומחוצה לה, במיוחד במדינות המזרח התיכון. הסדרה עוקבת אחר חייו של קורט סייט, אציל רוסי, ואת רומן האהבה שלו עם Şura, ילדת איכרים אוקראינית. הוא מתמקד גם במאבקי האימפריה הרוסית בתחילת המאה ה-20, כולל המהפכה הרוסית ומלחמת העולם הראשונה.

Payitaht: Abdülhamid

Payitaht: Abdülhamid היא סדרת טלוויזיה בדיונית ודרמה היסטורית טורקית. הוא מבוסס על חייו של הסולטן העות'מאני ה-34, עבדולחמיד השני. הסדרה הופקה על ידי Ay Yapım ושודרה במקור ב-TRT 1. היא זכתה לפופולריות עצומה בטורקיה ומחוצה לה, במיוחד במדינות המזרח התיכון. הסדרה עוקבת אחר חייו של עבדולחמיד ומאבקיו להגן על האימפריה העות'מאנית מפני אויביה. הוא מתמקד גם במאבקי האימפריה העות'מאנית במהלך סוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, כולל מהפכת הטורקים הצעירים ומלחמת העולם הראשונה.

דילוג לתוכן