פאנפונה » בחירות הגולשים » סדרה טורקית חדשה 2018 פנינה שחורה

סדרה טורקית חדשה 2018 פנינה שחורה

2023-03-09 16:51:00+02:00

סקירה כללית של פנינה שחורה

פנינה שחורה היא סדרה טורקית חדשה שהוצגה לראשונה בשנת 2018. זוהי דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים מעולמות שונים וצריכים להתגבר על ההבדלים ביניהם כדי להיות ביחד. בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט ונסליהן אטגל בתור הדמויות הראשיות. הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה, זיינפ, בת למשפחה עשירה וגבר צעיר, עלי, בן למשפחה ענייה. זיינפ ועלי מפגישים על ידי הגורל וחייבים ללמוד לקבל את ההבדלים זה בזה כדי להיות ביחד.

צוות הפנינה השחורה

בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט ונסליהן אטגל בתור הדמויות הראשיות. בורק אוז'יוויט מגלם את התפקיד של עלי, צעיר ממשפחה ענייה שנחוש לעשות משהו מעצמו. נסליהאן אטגל מגלמת את התפקיד של זיינפ, צעירה ממשפחה עשירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם. בסדרה מככבים גם Cemal Toktaş, Cemre Gümeli, ו- İpek Tuzcuoğlu בתפקידי משנה.

סיפורה של פנינה שחורה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של זיינפ ועלי כשהם מנסים לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד למרות ההבדלים ביניהם. זיינפ הוא ממשפחה עשירה ורגיל לחיי מותרות, בעוד עלי ממשפחה ענייה ונחוש לעשות משהו מעצמו. השניים צריכים ללמוד לקבל את ההבדלים אחד עם השני כדי להיות ביחד. הסדרה עוקבת אחר המסע שלהם כשהם מנסים לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד ולמצוא דרך להיות ביחד למרות השוני ביניהם. פנינה שחורה היא דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים מעולמות שונים וצריכים להתגבר על ההבדלים ביניהם כדי להיות יַחַד. בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט ונסליהן אטגל בתור הדמויות הראשיות ומתרחשת באיסטנבול. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של זיינפ ועלי כשהם מנסים לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד למרות ההבדלים ביניהם ולמצוא דרך להיות ביחד.

דילוג לתוכן