פאנפונה » המלצת הצוות » סדרה טורקית חדשה 2015

סדרה טורקית חדשה 2015

2023-03-09 16:20:00+02:00

סקירה כללית של הסדרה הטורקית החדשה

2015 הייתה שנה מצוינת לסדרות טורקיות. סדרות חדשות רבות יצאו והפכו לפופולריות מאוד. כמה מהסדרות הפופולריות ביותר כוללות את "Kara Para Ask", "Kiraz Mevsimi", "Kurt Seyit ve Sura" ו-"Kara Sevda". סדרות אלו זכו להצלחה רבה וזכו לתשומת לב רבה מהצופים.

קארה פארה שאל

קארה פארה שאל היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים שהגורל מביא יחדיו. בסדרה מככבים Engin Akyurek ו-Tuba Buyukustun בתור הדמויות הראשיות. הסדרה זכתה להצלחה רבה וזכתה לתשומת לב רבה מהצופים. הוא דורג 8.3/10 ב-IMDb.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אנשים, עומר ואליף, שהגורל מפגיש ביניהם. עומר הוא איש עסקים עשיר שמנסה לגלות את האמת על מות אביו. אליף היא אישה צעירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם. כשדרכיהם מצטלבות, הם מוצאים את עצמם מתאהבים זה בזה.

ללהק

בסדרה מככבים Engin Akyurek בתור עומר וטובה Buyukustun בתור Elif. חברי שחקנים נוספים כוללים את Cem Ucan בתפקיד עלי, האזל קאיה בתפקיד דניז, ובוראק אוזסיוויט בתפקיד סלים.

קירז מבסימי

קיראז מבסימי היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים שהגורל מביא יחדיו. בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט ופאהריה אבקן בתור הדמויות הראשיות. הסדרה זכתה להצלחה רבה וזכתה לתשומת לב רבה מהצופים. הוא דורג 8.2/10 ב-IMDb.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אנשים, עיאז ושרי, שהגורל מפגיש ביניהם. עיאז הוא איש עסקים עשיר שמנסה לגלות את האמת על מות אביו. שרי היא אישה צעירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם. כשדרכיהם מצטלבות, הם מוצאים את עצמם מתאהבים זה בזה.

ללהק

בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט בתפקיד איאז ופאהריי אבקן בתפקיד דובדבן. חברי שחקנים נוספים כוללים את Cem Ucan בתפקיד עלי, האזל קאיה בתפקיד דניז, ובוראק אוזסיוויט בתפקיד סלים.

קורט סייט וסורה

קורט סייט וסורה היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים שהגורל מביא יחדיו. בסדרה מככבים Kivanc Tatlitug ו-Farah Zeynep Abdullah בתור הדמויות הראשיות. הסדרה זכתה להצלחה רבה וזכתה לתשומת לב רבה מהצופים. הוא דורג 8.4/10 ב-IMDb.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אנשים, קורט סייט וסורה, שהגורל מביא יחדיו. קורט סייט הוא אריסטוקרט רוסי עשיר שמנסה לגלות את האמת על מותו של אביו. סורה היא אישה צעירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם. כשדרכיהם מצטלבות, הם מוצאים את עצמם מתאהבים זה בזה.

ללהק

בסדרה מככבים Kivanc Tatlitug בתור קורט סייט ופארה זיינפ עבדאללה בתור Sura. חברי שחקנים נוספים כוללים את Cem Ucan בתפקיד עלי, האזל קאיה בתפקיד דניז, ובוראק אוזסיוויט בתפקיד סלים.

קארה סבדה

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים שהגורל מביא יחדיו. בסדרה מככבים בורק אוזסיביט ונסליהן אטגול בתור הדמויות הראשיות. הסדרה זכתה להצלחה רבה וזכתה לתשומת לב רבה מהצופים. הוא דורג 8.5/10 ב-IMDb.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אנשים, כמאל וניהן, שהגורל מפגיש ביניהם. כמאל הוא איש עסקים עשיר שמנסה לגלות את האמת על מותו של אביו. ניהאן היא אישה צעירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם. כשדרכיהם מצטלבות, הם מוצאים את עצמם מתאהבים זה בזה.

ללהק

בסדרה מככבים בורק אוזסיוויט בתפקיד כמאל ונסליהן אטגול בתפקיד ניהאן. חברי צוות נוספים כוללים את Cem Ucan בתפקיד עלי, האזל קאיה בתפקיד דניז, ובוראק אוזסיוויט בתפקיד סלים.

דילוג לתוכן