פאנפונה » להעביר את הזמן » ליהי נוב: מדריך מקיף לסדרה הטורקית

ליהי נוב: מדריך מקיף לסדרה הטורקית

2023-03-10 08:46:00+02:00

מה זה ליהי נוב?

ליהי נוב היא סדרה טורקית שצוברת פופולריות בשנים האחרונות. זוהי סדרת דרמה העוקבת אחר חייהם של קבוצת חברים המתגוררים באיסטנבול. הסדרה מתמקדת בהתמודדויות של הדמויות כשהן מנווטות את דרכן בחיים, באהבה ובמשפחה. הסדרה נוצרה על ידי הסופר והבמאי הטורקי, Cem Yilmaz. היא עלתה לראשונה ב-2018 ומאז הפכה לאחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר. הסדרה זכתה לשבחים על התיאור הריאליסטי של החיים באיסטנבול ועל הדמויות החזקות שלה.

דמויות

הסדרה עוקבת אחר חייהם של חמש דמויות ראשיות:• עלי: עלי הוא בחור צעיר שנאבק להסתדר. הוא עובד כמלצר במסעדה וחולם להיות מוזיקאי מצליח.• דניז: דניז הוא החבר הכי טוב של עלי ומוזיקאי מוכשר. הוא רוח חופשית שתמיד מחפשת הרפתקאות.• Ece: Ece היא אישה בעלת רצון חזק שנחושה לפלס את דרכה בחיים. היא עובדת כמעצבת אופנה ונחושה להטביע את חותמה בתעשייה.• סלין: סלין היא אישה צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. היא אמנית מוכשרת שמנסה למצוא את הדרך שלה.• Cem: Cem הוא איש עסקים מצליח שמנסה לאזן בין הקריירה שלו לבין חיי המשפחה שלו. הוא אב ובעל אוהבים שנחושים לשמח את משפחתו.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר חייהם של חמש הדמויות הללו כשהן מנווטות את דרכן בחיים, באהבה ובמשפחה. הסדרה מתמקדת במאבקי הדמויות כשהן מנסות להגשים את חלומותיהן. הסדרה גם בוחנת את הנושאים של חברות, נאמנות ומשפחה. הדמויות מתמודדות עם החלטות קשות ועליהן ללמוד לסמוך זו על זו כדי להצליח.

קבלה

ליהי נוב זכתה לשבחים על התיאור המציאותי של החיים באיסטנבול ועל הדמויות החזקות שלה. הסדרה זכתה לשבחים על כתיבתה החזקה ועל יכולתה ללכוד את מאבקי חיי היומיום. הסדרה זכתה לשבחים גם על צוות השחקנים המגוון שלה וחקר נושאים כמו חברות, נאמנות ומשפחה.

פרסים

ליהי נוב הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרסי האמי הבינלאומיים לסדרת הדרמה הטובה ביותר. הסדרה זכתה גם במספר פרסים, ביניהם פרס פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

איפה לצפות

ליהי נוב זמינה להזרמה בנטפליקס. הסדרה זמינה לרכישה גם ב-DVD וב-Blu-ray.

דילוג לתוכן