פאנפונה » הכי פופולרי » לב משוגע – סדרה טורקית

לב משוגע – סדרה טורקית

2023-03-10 07:57:00+02:00

מה זה לב משוגע?

לב משוגע היא סדרה טורקית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה, זיינפ, שנחושה להגשים את חלומותיה. היא זמרת וכותבת שירים מוכשרת, אבל משפחתה מתנגדת לה להמשיך בקריירה במוזיקה. למרות המכשולים העומדים בפניה, זיינפ נחושה להגשים את חלומותיה והיא יוצאת למסע של גילוי עצמי ואהבה.

צוות השחקנים של הלב המשוגע

בסדרה מככבים אלצ'ין סאנגו בתור זיינפ, בורק דניז בתור מוראט, ואוזקן טקדמיר בתור עלי. הסדרה כוללת גם צוות משנה מוכשר, כולל Hazal Kaya, Cemal Hünal ו-Seda Güven.

אלצ'ין סאנגו בתור זיינפ

אלצ'ין סאנגו מככב בתור זיינפ, הדמות הראשית של הסדרה. היא זמרת וכותבת שירים מוכשרת שנחושה להגשים את חלומותיה, למרות המכשולים העומדים בפניה. היא אישה בעלת רצון חזק ועצמאי שנחושה ללכת בדרכה שלה.

בורק דניז בתור מוראט

בורק דניז מככב בתור מוראט, איש עסקים מצליח שנחוש להגן על זיינפ. הוא אדם אדיב ואכפתי שמוכן לעשות הכל כדי לעזור לזיינפ להגשים את חלומותיה.

אוזקן טקדמיר בתפקיד עלי

אוזקן טקדמיר מככב בתפקיד עלי, בחור צעיר שנחוש לעזור לזיינפ להגשים את חלומותיה. הוא חבר נאמן שמוכן לעשות הכל כדי לעזור לזיינפ להצליח.

חזאל קאיה כאסלי

האזל קאיה מככבת בתור אסלי, אישה צעירה שנחושה לעזור לזיינפ להגשים את חלומותיה. היא חברה נאמנה שמוכנה לעשות הכל כדי לעזור לזיינפ להצליח.

הסיפור של הלב המשוגע

לב משוגע עוקב אחר סיפורה של זיינפ, אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה. למרות המכשולים העומדים בפניה, זיינפ נחושה ללכת בדרכה שלה והיא יוצאת למסע של גילוי עצמי ואהבה. בדרך היא פוגשת את מוראט, איש עסקים מצליח שנחוש להגן עליה, ואת עלי, בחור צעיר שנחוש לעזור לה להגשים את חלומותיה. יחד הם יוצאים למסע של גילוי עצמי ואהבה.

אם אתם מחפשים סיפור מחמם לב על אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה, אז Crazy Heart היא הסדרה המושלמת עבורכם. בדוק את הסדרה ביוטיוב כדי לראות על מה כל המהומה!

דילוג לתוכן