פאנפונה » המלצת הצוות » הפרי האסור – סדרה טורקית

הפרי האסור – סדרה טורקית

2023-03-09 07:50:00+02:00

סקירה כללית

הפרי האסור היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורן של שתי אחיות שנקרעות על ידי סוד משפחתי. הסדרה עוקבת אחר חייהן של שתי האחיות, זיינפ ואליף, כשהן נאבקות להשלים עם האמת על משפחתן. הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר האחיות כשהן מנסות למצוא את מקומן בעולם ולהשלים עם הסודות שנשמרו מהן.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר שתי האחיות, זיינפ ואליף, כשהן מנסות להשלים עם האמת על משפחתן. זיינפ היא עורכת דין מצליחה שנחושה לחשוף את האמת על משפחתה, ואילו אליף היא אישה צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. הסדרה עוקבת אחר האחיות כשהן מנסות להבין את הסודות שנשמרו מהן ולהשלים עם האמת על משפחתן.

קאסט ודמויות

בסדרה מככבים בורקו ביריקיק בתפקיד זיינפ, אחותו הגדולה של אליף, והזל קאיה בתפקיד אליף, אחותו הצעירה של זיינפ. בסדרה מככבים גם Cemal Toktaş בתפקיד עלי, בעלה של זיינפ, ו-Cemre Gümeli בתור Ayşe, חברו הטוב של אליף. חברי צוות נוספים כוללים את Cemre Ebuzzia בתור אמו של זיינפ, ואת Cemal Hünal בתור אביו של אליף.

זיינפ

זיינפ היא עורכת דין מצליחה שנחושה בדעתה לחשוף את האמת על משפחתה. היא בעלת רצון חזק ועצמאית, והיא נחושה לרדת לעומקם של סודות המשפחה. היא גם אישה ואם אוהבת, והיא מסורה למשפחתה.

אליף

אליף היא אישה צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. היא אדיבה וחומלת, והיא נחושה לעשות את דרכה בחיים. היא גם נאמנה בעוז למשפחתה, והיא מוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להגן עליה.

עלי

עלי הוא בעלה של זיינפ, והוא בן זוג אוהב ותומך. הוא מסור לאשתו ולמשפחתו, והוא מוכן לעשות כל מה שצריך כדי להגן עליהם. הוא גם איש עסקים מצליח, והוא נחוש לפרנס את משפחתו.

הפרי האסור היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורן של שתי אחיות שנקרעות על ידי סוד משפחתי. הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר האחיות כשהן מנסות למצוא את מקומן בעולם ולהשלים עם הסודות שנשמרו מהן. אם אתם מחפשים סדרת דרמה סוחפת, אז הפרי האסור בהחלט שווה בדיקה. למידע נוסף על הפרי האסור בויקיפדיה.

דילוג לתוכן