פאנפונה » TOP10 » הסיפור שלנו (Bizim Hikaye) סדרה טורקית

הסיפור שלנו (Bizim Hikaye) סדרה טורקית

2023-03-09 07:58:00+02:00

סקירה כללית

הסיפור שלנו (Bizim Hikaye) היא סדרת דרמה טורקית בכיכובם של האזל קאיה ובוראק דניז. זהו עיבוד למקור הבריטי, חסר בושה. הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר סיפורה של משפחה הנאבקת לשרוד בעיר. הסדרה עוקבת אחר חייהם של ששת בני המשפחה, התמודדויותיהם ויחסיהם זה עם זה.

ללהק

בסדרה מככבת האזל קאיה בתפקיד פיליז, הבת הבכורה של המשפחה. היא אישה בעלת רצון חזק ועצמאי שנחושה לדאוג למשפחתה. בורק דניז מככב בתפקיד באריס, בן המשפחה שהוא איש עסקים מצליח. חברי צוות נוספים כוללים את Hazal Subasi, Cem Ucan, ואוזקן דניז.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של ששת בני המשפחה כשהם נאבקים לשרוד באיסטנבול. פיליז נחושה לדאוג למשפחתה ומוכנה לעשות כל מה שצריך כדי לוודא שהם יטופלו. בריס הוא איש עסקים מצליח שמנסה לעשות לעצמו שם בעיר. הסדרה עוקבת אחר המשפחה כשהם מתמודדים עם אתגרים והתמודדויות שונות בחייהם.

פיליז ובריס

הסדרה מתמקדת ביחסים בין פיליז לבריס. פיליז נחושה לדאוג למשפחתה ומוכנה לעשות כל מה שצריך כדי לוודא שהם יטופלו. בריס הוא איש עסקים מצליח שמנסה לעשות לעצמו שם בעיר. לשניהם מערכת יחסים מסובכת שכן לשניהם יש מטרות ושאיפות שונות.

ערכות נושא

הסדרה בוחנת נושאים של משפחה, אהבה ונאמנות. הוא נוגע גם בנושאים של עוני ואי שוויון חברתי. הסדרה גם חוקרת את מאבקי החיים בעיר גדולה ואת האתגרים של הניסיון להתפרנס.

קבלה

הסדרה זכתה להערכה רבה בקרב הצופים והמבקרים כאחד. הוא זכה לשבחים על הדמויות החזקות וקווי העלילה המרתקים שלו. הסדרה זכתה לשבחים גם על התיאור הריאליסטי שלה של החיים באיסטנבול.

איפה לצפות

הסיפור שלנו (Bizim Hikaye) זמין לצפייה בנטפליקס. זה זמין לצפייה גם ביוטיוב כאן .

דילוג לתוכן