פאנפונה » הכי חם » שחקנים בסדרה טורקית הילד

שחקנים בסדרה טורקית הילד

2023-03-04 14:43:00+02:00

מבוא

שחקנים ילדים היו חלק מתעשיית הסדרות הטורקיות במשך שנים רבות. הם הופיעו בכמה מהסדרות הפופולריות ביותר, כמו "Kara Sevda" ו"Kiraz Mevsimi". שחקנים ילדים אלה הפכו לשמות מוכרים בטורקיה וזכו לתשומת לב רבה מצד מעריצים בכל רחבי העולם. במאמר זה, נסקור כמה משחקני הילדים הפופולריים ביותר בסדרות טורקיות.

טבלת שחקני ילדים פופולריים בסדרה טורקית

שֵׁם סִדרָה גיל
בראט ינילמז קארה סבדה 14
Cemre Gümeli קירז מבסימי 13
Ecem Özkaya קארה סבדה 12
עזגי מולה קירז מבסימי 14
Gökberk Demirci קארה סבדה 13

שחקני הילדים הפופולריים ביותר בסדרה טורקית

בראט ינילמז

Berat Yenilmez הוא אחד משחקני הילדים הפופולריים ביותר בסדרות טורקיות. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידו כאמיר בסדרת המצליחה "קארה סבדה". הוא גם הופיע בסדרות אחרות כמו "קיראז מבסימי" ו"קארה פארה אשק". הוא בן 14 ומשחק מאז שהיה בן 8.

Cemre Gümeli

Cemre Gümeli הוא עוד שחקן ילדים פופולרי בסדרות טורקיות. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה בתור Ayşe בסדרה "Kiraz Mevsimi". היא הופיעה גם בסדרות נוספות כמו "קארה סבדה" ו"קארה פארה אשק". היא בת 13 ומשחקת מאז שהייתה בת 8.

שחקני ילדים פופולריים נוספים בסדרה טורקית

  • Ecem Özkaya – בת 12, הידועה בעיקר בתפקידה בתור זיינפ ב"קארה סבדה"
  • עזגי מולה – בת 14, ידועה בעיקר בתפקידה כאלף ב"קירז מבסימי"
  • Gökberk Demirci – בן 13, הידוע בעיקר בתפקידו כאלי ב"קארה סבדה"

סיכום

שחקנים ילדים היו חלק מתעשיית הסדרות הטורקיות במשך שנים רבות. הם הופיעו בכמה מהסדרות הפופולריות ביותר, כמו "קארה סבדה" ו"קיראז מבסימי". שחקנים ילדים אלה הפכו לשמות מוכרים בטורקיה וזכו לתשומת לב רבה מצד מעריצים בכל רחבי העולם. למידע נוסף על השחקנים הילדים בסדרות טורקיות, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן