פאנפונה » בחירות הגולשים » רשימת סדרות טורקיות מומלצות

רשימת סדרות טורקיות מומלצות

2023-03-14 03:22:00+02:00

1. דיריליס: Ertugrul

Dirilis: Ertugrul היא סדרת הרפתקאות היסטורית טורקית שנוצרה על ידי מהמט בוזדאג, בכיכובו של Engin Altan Düzyatan בתפקיד הראשי. הוא צולם בריבה, כפר במחוז בייקוז באיסטנבול, טורקיה, והוקרן בבכורה ב-TRT 1 בטורקיה ב-10 בדצמבר 2014. ההצגה מבוססת על ההיסטוריה של הטורקים אוגוז המוסלמים ומתרחשת במאה ה-13. הוא מתרכז סביב חייו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, שהיה מייסד האימפריה העות'מאנית.

2. המגן

המגן (ב אנגלית : The Protector ) היא סדרת פנטזיה דרמה טורקית בכיכובן של Çağatay Ulusoy ו Ayça Ayşin Turan . הוא נוצר על ידי Binnur Karaevli וביים Can Evrenol, Umut Aral ו-Genenç Uyanık. הסדרה שוחררה בנטפליקס ב-14 בדצמבר 2018. הסיפור עוקב אחר האקן, בעל חנות צעיר שעולמו המודרני מתהפך כשהוא מגלה שהוא מחובר למסדר סודי ועתיק שחובתו להגן על איסטנבול.

3. המאה המפוארת

המאה המפוארת היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית טורקית. הוא שודר במקור ב-Show TV ולאחר מכן הועבר ל-Star TV. הוא מבוסס על חייו של הסולטן העות'מאני סולימאן המפואר, הסולטן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית, ואשתו הורם סולטן, שפחה שהפכה לאשתו החוקית של סולימן. התוכנית הייתה להיט גדול בטורקיה ובמזרח התיכון כששודרה, וזכתה לקהילת קהל בארצות הברית.

4. אהבה 101

Love 101 היא סדרת דרמה לבני נוער טורקית שנוצרה על ידי Ay Yapım ושודרה בנטפליקס. זה עוקב אחר סיפורה של קבוצת תלמידי תיכון שמקימים מועדון סודי כדי לעזור לחברם לכיתה הלא פופולרי לזכות בליבה של הילדה שהוא אוהב. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu, İrem Helvacıoğlu, Alina Boz, וכרם Bürsin. הוא שוחרר ב-24 באפריל 2020, וזכה לביקורות חיוביות של מבקרים.

אלו הן רק חלק מהסדרות הטורקיות הגדולות הרבות הזמינות לצפייה. בין אם אתם מחפשים דרמה היסטורית, קומדיה רומנטית או סדרת אקשן מרגשת, יש משהו לכל אחד בעולם הטלוויזיה הטורקית. אז קח קצת פופקורן והתכונן להיות מועבר לעולם של הרפתקאות, רומנטיקה ותככים!

דילוג לתוכן