פאנפונה » הכי חם » קוזגון – סדרה טורקית

קוזגון – סדרה טורקית

2023-03-02 10:46:00+02:00

סקירה כללית

קוזגון היא סדרת דרמה טורקית בכיכובם של Barış Arduç, Burcu Biricik ו- Özlem Tokaslan. זהו סיפור של בחור צעיר שנאבק למצוא את מקומו בעולם. קוזגון הוא גבר צעיר שאומץ על ידי משפחה אמידה כשהיה ילד. כעת הוא נאבק למצוא את מקומו בעולם ולהבין את עברו. הוא נחוש לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים. קוזגון הוא סיפור של אהבה, אובדן וגאולה.

עלילה

קוזגון הוא גבר צעיר שאומץ על ידי משפחה אמידה כשהיה ילד. כעת הוא נאבק למצוא את מקומו בעולם ולהבין את עברו. הוא נחוש לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים. קוזגון הוא סיפור של אהבה, אובדן וגאולה. קוזגון הוא בחור צעיר שמנסה למצוא את מקומו בעולם. הוא נחוש לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים. הוא גם מנסה למצוא את מקומו במשפחה שאומץ אליה. קוזגון הוא סיפור של אהבה, אובדן וגאולה.

ללהק

בסדרה מככבים Barış Arduç בתור Kuzgun, Burcu Biricik בתור דילה, ואוזלם Tokaslan בתור Meral. חברי צוות נוספים כוללים את Cemre Gümeli, Cemre Ebuzzia ו-Ibrahim Çelikkol. הסדרה כוללת גם הופעות אורח של Cemre Gümeli, Cemre Ebuzzia ו-Ibrahim Çelikol.

Barış Arduç בתור קוזגון

Barış Arduç מגלם את התפקיד של קוזגון, צעיר שנאבק למצוא את מקומו בעולם. הוא נחוש לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים.

Burcu Biricik בתור דילה

בורקו ביריקיק מגלמת את התפקיד של דילה, אישה צעירה שהיא מושא האהבה של קוזגון. היא נחושה לעזור לקוזגון לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים.

Özlem Tokaslan בתור מרל

אוזלם טוקאסלאן מגלמת את התפקיד של מרל, אמו המאמצת של קוזגון. היא נחושה לעזור לקוזגון לגלות את האמת על עברו ולגלות מי הם הוריו האמיתיים.

קוזגון היא סדרת דרמה טורקית שבטוח תשאיר את הצופים על קצה המושבים. זהו סיפור של אהבה, אובדן וגאולה. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה .

דילוג לתוכן