פאנפונה » להעביר את הזמן » ערוץ ויוה סדרה טורקית

ערוץ ויוה סדרה טורקית

2023-02-27 04:28:00+02:00

מהו ערוץ ויוה?

ערוץ ויוה הוא ערוץ טלוויזיה טורקי המשדר מגוון סדרות, סרטים ותוכניות בידור אחרות. היא בבעלות חברת התקשורת הטורקית, Viva Media Group. הערוץ הושק בשנת 2008 ומאז הפך לאחד הערוצים הפופולריים בטורקיה. זה זמין גם בטורקית וגם באנגלית.

סדרה טורקית פופולרית בערוץ Viva

לערוץ ויוה יש מבחר רחב של סדרות טורקיות שהפכו פופולריות בקרב הצופים. חלק מהסדרות הפופולריות ביותר כוללות:

  • קארה סבדה (אהבה אינסופית)
  • Kiralık Aşk (אהבה להשכרה)
  • Güneşin Kızları (בנות השמש)
  • קורט סייט ושורה (קורט סייט ושורה)
  • Kördüğüm (הקשר)
  • קארה פארה אשק (אהבה בכסף שחור)

סדרות אלו מכסות מגוון ז'אנרים, כולל דרמה, רומנטיקה, קומדיה ואקשן. הם מציגים כמה מהשחקנים הפופולריים ביותר בטורקיה, כמו Burak Özçivit, Neslihan Atagul, ו-Engin Akyürek.

קארה סבדה (אהבה אינסופית)

קארה סבדה היא אחת הסדרות הפופולריות ביותר בערוץ ויוה. זוהי דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, כמאל וניהן, שהם ממעמדות חברתיים שונים. הסדרה זכתה לשבחים על ביצועיה החזקים והסיפור הרגשי. זה זכה להצלחה רייטינג והוא שודר במדינות רבות ברחבי העולם.

Kiralık Aşk (אהבה להשכרה)

קירליק אשק היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אנשים, ליילה ומקנון, שנאלצים לחיות יחד כדי להציל את משפחותיהם מהרס כלכלי. הסדרה זכתה לשבחים על הטון הקליל והביצועים הקומיים שלה. זה זכה להצלחה רייטינג והוא שודר במדינות רבות ברחבי העולם.

סיכום

ערוץ ויוה הוא אחד מהערוצים הפופולריים ביותר בטורקיה ויש לו מבחר רחב של סדרות טורקיות. סדרות אלו מכסות מגוון ז'אנרים וכוללות כמה מהשחקנים הפופולריים ביותר בטורקיה. חלק מהסדרות הפופולריות ביותר כוללות את Kara Sevda, Kiralık Aşk, Güneşin Kızları, Kurt Seyit ve Şura, Kördüğüm ו-Kara Para Aşk. למידע נוסף על סדרות טורקיות של ערוץ ויוה, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן