פאנפונה » להעביר את הזמן » סיכומי סדרות טורקיות

סיכומי סדרות טורקיות

2023-02-25 16:49:00+02:00

קארה סבדה

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית טורקית ששודרה בין השנים 2015 עד 2017. היא עוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, כמאל וניהן, שהם ממעמדות חברתיים שונים. כמאל הוא דייג עני, ואילו ניהאן היא בתו של איש עסקים עשיר. למרות ההבדלים ביניהם, השניים מתאהבים וחייבים להילחם כדי להישאר ביחד. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בטורקיה ומחוצה לה, והיא בוצעה מחדש בכמה מדינות.

דיריליש: Ertuğrul

Diriliş: Ertuğrul היא סדרה בדיונית היסטורית ששודרה מ-2014 עד 2019. היא עוקבת אחר סיפורו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר המאבקים של ארטוגרול כשהוא נלחם כדי להגן על עמו מפני המונגולים ואויבים אחרים. הוא זכה להצלחה עצומה בטורקיה ומחוצה לה, והוא בוצע מחדש בכמה מדינות.

קורולוש: אוסמן

Kuruluş: Osman היא סדרה בדיונית היסטורית ששודרה מ-2019 ועד היום. הוא עוקב אחר סיפורו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר המאבקים של אוסמן כשהוא נלחם כדי להגן על עמו מפני המונגולים ואויבים אחרים. זהו המשך לסדרה הפופולרית Diriliş: Ertuğrul, והיא זכתה להצלחה גדולה בטורקיה ומחוצה לה.

אזל

אזל היא סדרת דרמת פשע טורקית ששודרה בין השנים 2009 עד 2011. היא עוקבת אחר סיפורו של אומר, אדם שמופלל על פשע שלא ביצע ונשלח לכלא. לאחר שחרורו, הוא יוצא לנקום במי שעשו לו עוול. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בטורקיה ומחוצה לה, והיא בוצעה מחדש בכמה מדינות.

סיכום

סדרות טורקיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, והן נעשו מחדש בכמה מדינות. הסדרות האלה כבשו את הקהל עם הסיפורים והדמויות המרתקות שלהן. אם אתה מחפש תוכנית טובה לצפייה, הסיכומים האלה אמורים לעזור לך להחליט באיזו תראה קודם. למידע נוסף על סדרות טורקיות בויקיפדיה.

דילוג לתוכן