פאנפונה » בחירות הגולשים » סדרה טורקית 2011: מבט אחורה על מיטב השנה

סדרה טורקית 2011: מבט אחורה על מיטב השנה

2023-03-07 04:42:00+02:00

קראדאי

הסיפור

קראדאיי היא סדרת דרמה טורקית ששודרה בשנת 2011. היא עוקבת אחר סיפורו של מאהיר, צעיר שהואשם שלא כדין ברצח ונשלח לכלא. בעודו בכלא, הוא פוגש אישה מסתורית שעוזרת לו להימלט. לאחר מכן מאהיר יוצא למסע כדי לנקות את שמו ולגלות מי הפליל אותו. בדרך הוא מגלה סודות על משפחתו ועל האמת מאחורי מותו של אביו.

הצוות

Karadayi מככבים Kenan Imirzalioglu בתור מאהיר, Bergüzar Korel בתור Feride, ו Cemal Hünal בתור Ömer. הסדרה כוללת גם צוות משנה חזק, כולל Ceyda Düvenci, Cem Davran ו-Cengiz Bozkurt.

הקבלה

קראדאיי זכה להצלחה עצומה בטורקיה, עם רייטינג גבוה ושבחי ביקורת. הוא זכה לשבחים על הדמויות החזקות שלו, הסיפור המרתק והביצועים המצוינים שלו. הסדרה הייתה פופולרית גם בעולם, עם מעריצים מכל רחבי העולם שהתכוונו לצפות.

אזל

הסיפור

אזל היא סדרת דרמה טורקית שעלתה לשידור בשנת 2011. היא עוקבת אחר סיפורו של עומר, צעיר שמופלל על פשע שלא ביצע ונשלח לכלא. בעודו בכלא, הוא פוגש אדם מסתורי שעוזר לו להימלט. לאחר מכן עומר יוצא למסע לטהר את שמו ולגלות מי הפליל אותו. בדרך הוא מגלה סודות על משפחתו ועל האמת מאחורי מותו של אביו.

הצוות

אזל מככב את קינן אימירסליוגלו בתור עומר, ברגוזאר קורל בתור אייסאן, וסמאל הונאל בתור עלי. הסדרה כוללת גם צוות משנה חזק, כולל Ceyda Düvenci, Cem Davran ו-Cengiz Bozkurt.

הקבלה

אזל זכה להצלחה גדולה בטורקיה, עם רייטינג גבוה ושבחי ביקורת. הוא זכה לשבחים על הדמויות החזקות שלו, הסיפור המרתק והביצועים המצוינים שלו. הסדרה הייתה פופולרית גם בעולם, עם מעריצים מכל רחבי העולם שהתכוונו לצפות.

סדרות בולטות אחרות

2011 הייתה שנה מצוינת לסדרות טורקיות, עם עוד סדרות בולטות רבות ששודרו באותה שנה. כמה מהסדרות הפופולריות ביותר מאותה שנה כוללות את Suskunlar, Yalan Dunya ו-Bir Ask Hikayesi. כל הסדרות הללו זכו לשבחים על הדמויות החזקות, הסיפורים המרתקים והביצועים המעולים.

Suskunlar

Suskunlar היא סדרת דרמה טורקית ששודרה בשנת 2011. היא עוקבת אחר סיפורם של שני אחים, עלי וסם, שנפרדים בגיל צעיר. שנים לאחר מכן, הם מתאחדים ויוצאים למסע כדי לחשוף את האמת מאחורי מות אביהם. בדרך הם מגלים סודות על משפחתם והאמת מאחורי היעלמות אביהם.

ילן דוניה

Yalan Dunya היא סדרת דרמה טורקית ששודרה בשנת 2011. היא עוקבת אחר סיפורה של קבוצת חברים שנאבקת להסתדר. כשהם מחפשים מוצא מהצרות הכלכליות שלהם, הם מגלים סודות על עברם ועל האמת מאחורי מותם של הוריהם.

ביר תשאל את היקייסי

Bir Ask Hikayesi היא סדרת דרמה טורקית ששודרה בשנת 2011. היא עוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, דניז ועלי, אשר מופרדים בגורל. כשהם מחפשים דרך להיות ביחד, הם מגלים סודות על משפחותיהם ועל האמת מאחורי מותם של הוריהם.

דילוג לתוכן