פאנפונה » בינג' » סדרה טורקית מתורגמת

סדרה טורקית מתורגמת

2023-03-11 09:37:00+02:00

מהן סדרות טורקיות?

סדרות טורקיות, הידועות גם בתור דרמות טורקיות, הן סדרות טלוויזיה שהופקו בטורקיה. הם בדרך כלל מותאמים מרומנים, מחזות או תסריטים ממדינות אחרות. הסדרות משודרות בדרך כלל בערוצי הטלוויזיה הטורקיים והן פופולריות מאוד בטורקיה ומחוצה לה.

סדרה טורקית פופולרית מתורגמת

סדרות טורקיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, ורבות מהן תורגמו לשפות שונות. הנה רשימה של כמה מהסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר והתרגומים שלהן:

קארה סבדה (אהבה אינסופית)

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, כמאל וניהן. הוא שודר במקור בטורקיה בשנת 2015 ומאז תורגם למספר שפות, כולל אנגלית, ספרדית, צרפתית וערבית.

קורט סייט וסורה (קורט סייט ושורה)

קורט סייט וסורה היא סדרת דרמה היסטורית המבוססת על הרומן בעל אותו השם מאת הסופרת הטורקית רשאט נורי גינטקין. הוא עוקב אחר סיפורם של אציל רוסי ואישה טורקית שמתאהבים במהלך המהפכה הרוסית. הסדרה שודרה במקור בטורקיה בשנת 2014 ומאז תורגמה למספר שפות, כולל אנגלית, ספרדית וצרפתית.

Aşk-ı Memnu (אהבה אסורה)

Aşk-ı Memnu היא סדרת דרמה רומנטית המבוססת על הרומן באותו שם מאת הסופרת הטורקית הליט זיה אושקליגיל. הוא עוקב אחר סיפורה של משפחה עשירה והאהבה האסורה בין שניים מחבריה. הסדרה שודרה במקור בטורקיה בשנת 2008 ומאז תורגמה למספר שפות, ביניהן אנגלית, ספרדית וצרפתית.

Kiralık Aşk (אהבה להשכרה)

קירליק אשק היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורו של זוג צעיר שנכנס לנישואי נוחות. הסדרה שודרה במקור בטורקיה בשנת 2015 ומאז תורגמה למספר שפות, כולל אנגלית, ספרדית וצרפתית.

Muhteşem Yüzyıl (מאה מפוארת)

Muhteşem Yüzyıl היא סדרת דרמה היסטורית המבוססת על חייו של הסולטן העות'מאני סולימאן המפואר. הסדרה שודרה במקור בטורקיה בשנת 2011 ומאז תורגמה למספר שפות, ביניהן אנגלית, ספרדית וצרפתית.

אזל (אזל)

אזל היא סדרת דרמת פשע העוקבת אחר סיפורו של אדם שמופלל על פשע שלא ביצע ומחפש נקמה. הסדרה שודרה במקור בטורקיה ב-2009 ומאז תורגמה למספר שפות, ביניהן אנגלית, ספרדית וצרפתית.

קארה פארה אשק (אהבה בכסף שחור)

קארה פארה אשק היא סדרת דרמת פשע העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנקלעה לעולם של פשע ושחיתות. הסדרה שודרה במקור בטורקיה בשנת 2014 ומאז תורגמה למספר שפות, כולל אנגלית, ספרדית וצרפתית.

סיכום

סדרות טורקיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, ורבות מהן תורגמו לשפות שונות. רשימה זו כוללת כמה מהסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר והתרגומים שלהן. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן