פאנפונה » בינג' » סדרה טורקית מתורגמת תקציר הצג

סדרה טורקית מתורגמת תקציר הצג

2023-03-11 23:39:00+02:00

מבוא

סדרות טורקיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר רבות מהן מתורגמות לאנגלית. סדרות אלו מציגות לרוב קווי עלילה מורכבים, דמויות מעניינות ועלילות שובות לב. מאמר זה מספק תקציר של הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר שתורגמו לאנגלית.

טבלה של סדרות טורקיות פופולריות

סִדרָה ז'ָאנר מספר עונות
המגן אקשן/פנטזיה 4
המאה המפוארת דרמה היסטורית 4
קארה סבדה רומנטיקה/דרמה 2
אזל דרמת פשע 2
קורולוס אוסמן דרמה היסטורית 2

המגן

המגן היא סדרת אקשן/פנטזיה העוקבת אחר האקן, בעל חנות צעיר שמגלה שהוא האחרון בשורה של שומרים שמגנים על איסטנבול מפני רוע קדום. בעזרת קבוצה מסתורית של לוחמים, האקאן חייב להשתמש בכוחות החדשים שלו כדי להגן על העיר מפני כוחות הרשע המאיימים עליה. לסדרה ארבע עונות ומככבים בה Çağatay Ulusoy, Ayça Ayşin Turan, והאזאר Ergüçlü.

המאה המפוארת

המאה המפוארת היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של הסולטן סולימאן המפואר, הסולטן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר עלייתו של סולימאן לשלטון, יחסיו עם משפחתו וחצרו, והמאבקים שלו לשמור על השליטה באימפריה. לסדרה ארבע עונות ומככבים בה הליט ארגנץ', מרים אוזרלי ואוקן יאלביק.

קארה סבדה

קארה סבדה היא סדרת רומנטיקה/דרמה העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבי כוכבים, כמאל וניהן. למרות שמשפחותיהם נמצאות בצדדים מנוגדים של סכסוך מר, השניים נחושים להיות ביחד. לסדרה יש שתי עונות ומככבים בה בוראק אוז'יוויט, נסליהאן אטגל וקאן אורגאנצ'לו.

אזל

אזל היא סדרת פשע/דרמה העוקבת אחר סיפורו של אומר, אדם שהופלל על פשע שלא ביצע ונשלח לכלא. לאחר שנמלט מהכלא, אומר יוצא לנקום במי שעשו לו עוול. לסדרה שתי עונות ומככבים בה Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere ו-Şükrü Özyıldız.

קורולוס אוסמן

Kurulus Osman היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר עלייתו של אוסמן לשלטון, מאבקיו להגן על עמו, ומסעו להרחיב את האימפריה. לסדרה יש שתי עונות ומככבים בה בוראק אוז'יוויט, Nurettin Sönmez ו-Ragip Savaş.

דמויות ראשיות

  • האקאן (המגן): Çağatay Ulusoy
  • סולימאן (המאה המפוארת): Halit Ergenç
  • כמאל (קארה סבדה): בורק אוז'יוויט
  • אומר (אזל): Kenan İmirzalıoğlu
  • אוסמן (Kurulus Osman): בוראק אוז'יוויט

למידע נוסף על סדרות אלו, עיין בחיפוש ביוטיוב אחר סדרות טורקיות .

דילוג לתוכן