פאנפונה » מגזין » סדרה טורקית מתורגמת אישה עונה שלישית

סדרה טורקית מתורגמת אישה עונה שלישית

2023-03-11 20:33:00+02:00

מהי אישה מתורגמת?

אישה מתורגמת היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנאלצת לעזוב את ביתה ולעבור לאיסטנבול. היא נחושה לעשות חיים טובים יותר לעצמה ולמשפחתה, אך עד מהרה היא מגלה שהעיר מלאה בסודות וסכנות. הסדרה עוקבת אחר המסע שלה כשהיא מנווטת בעיר ומגלה את האמת על עברה.

שחקנים של אישה מתורגמת

בסדרה מככבים אלצ'ין סאנגו כדמות הראשית, יחד עם בורק דניז, האזל קאיה ו-Engin Akyurek. חברי צוות נוספים כוללים את Cemre Ebuzz, Cemre Gümeli ו-Cemre Özkan.

עלילה של אישה מתורגמת

הסדרה עוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנאלצת לעזוב את ביתה ולעבור לאיסטנבול. היא נחושה לעשות חיים טובים יותר לעצמה ולמשפחתה, אך עד מהרה היא מגלה שהעיר מלאה בסודות וסכנות. בזמן שהיא מנווטת בעיר, היא מגלה את האמת על עברה ועל האנשים שהיא פוגשת בדרך.

תאריך יציאה של עונה שלישית של אישה מתורגמת

העונה השלישית של אישה מתורגמת אמורה לצאת לאקרנים ב-15 באפריל 2021. הסדרה תשודר ב-Fox Turkey ותהיה זמינה להזרמה בנטפליקס.

שחקנים של מתורגמת אישה עונה שלישית

צוות השחקנים של העונה השלישית של אישה מתורגמת כולל את אלצ'ין סאנגו, בורק דניז, האזאל קאיה, אנג'ין אקיורק, צ'מרה אבאז, צ'מרה גומלי וסמרה אוזקאן.

עלילת אישה מתורגמת העונה השלישית

העונה השלישית של אישה מתורגמת עוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנחושה לעשות חיים טובים יותר לעצמה ולמשפחתה. בזמן שהיא מנווטת בעיר, היא מגלה את האמת על עברה ועל האנשים שהיא פוגשת בדרך.

טריילר של עונה שלישית של אישה מתורגמת

את הטריילר לעונה השלישית של אישה מתורגמת ניתן לצפות כאן .

טבלה של אישה מתורגמת עונה שלישית

כותרת תאריך הוצאה ללהק
תירגמה אישה עונה שלישית 15 באפריל, 2021 Elçin Sangu, Burak Deniz, Hazal Kaya, Engin Akyürek, Cemre Ebuzz, Cemre Gümeli, ו-Cemre Özkan
דילוג לתוכן