פאנפונה » Uncategorized » סדרה טורקית מומלצת 2023

סדרה טורקית מומלצת 2023

2023-02-24 20:36:00+02:00

1. דיריליס: Ertugrul

Dirilis: Ertugrul היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית והרפתקאות טורקית שנוצרה על ידי מהמט בוזדאג. הוא מתרחש במאה ה-13 ומתרכז סביב חייו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, שהיה מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר ארטוגרול כשהוא יוצא למסע למצוא בית לעמו ולהקים אימפריה. מככבים בו Engin Altan Düzyatan בתור Ertuğrul, Esra Bilgiç בתור Halime Sultan, והוליה דארקאן בתור Hayme Ana.

2. המגן

המגן היא סדרת דרמת פנטזיה טורקית שנוצרה על ידי בינור קאראיולי. הוא עוקב אחר סיפורו של האקן, חנווני צעיר באיסטנבול שמגלה שהוא צאצא משורה של מגנים עתיקים שהקדישו את חייהם להגנה על העיר מפני כוחות הרשע. בסדרה מככבים Çağatay Ulusoy בתור Hakan, Ayça Ayşin Turan בתור Zeynep, והאזאר Ergüçlü בתור ליילה.

3. אזל

אזל היא סדרת דרמת פשע טורקית שנוצרה על ידי כרם צ'אטאי. זה עוקב אחר סיפורו של אומר אוצ'אר, אדם שמופלל על פשע שלא ביצע ונשלח לכלא. לאחר שחרורו, הוא יוצא לנקום במי שעשו לו עוול. בסדרה מככבים Kenan İmirzalıoğlu בתור Ömer Uçar, Cansu Dere בתור Eysan, ו- Özgü Namal בתור Ayşe.

4. קארה סבדה

Kara Sevda היא סדרת דרמה רומנטית טורקית שנוצרה על ידי Zülfü Livaneli. זה עוקב אחר סיפורם של שני אוהבים כוכבים, כמאל וניהן, שהם ממעמדות חברתיים שונים. בסדרה מככבים בורק אוז'יוויט בתפקיד כמאל, נסליהאן אטגל בתפקיד ניהאן, וקאן אורגאנצ'יוגל בתפקיד האמיר.

5. המאה המפוארת

המאה המפוארת היא סדרת דרמה היסטורית טורקית שנוצרה על ידי מרל אוקיי ויילמאז שאהין. הוא עוקב אחר חייו של סולימאן המפואר, הסולטאן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית. בסדרה מככבים Halit Ergenç בתפקיד סולימאן, Meryem Uzerli בתור Hurrem Sultan, ואוקאן Yalabik בתפקיד איברהים פאשה.

6. אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת דרמה לבני נוער טורקית שנוצרה על ידי אחמט קטיקיז. הוא עוקב אחר סיפורה של קבוצת תלמידי תיכון שמקימים מועדון סודי כדי לעזור זה לזה לנווט את העליות והמורדות של חיי העשרה. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu בתור Mete, Alina Boz בתור Pınar, וכרם Bürsin בתור Ömer.

7. הילדה בשם פריחה

הנערה ושמה פריחה היא סדרת דרמה טורקית שנוצרה על ידי פול אבוט. הוא עוקב אחר סיפורה של פריחה, נערה צעירה ממשפחה ענייה שנחושה לעשות משהו מחייה. בסדרה מככבים האזל קאיה בתפקיד פריחה, צ'אטאי אולוסוי בתפקיד האמיר ומטין צ'קמז בתפקיד ריזה.

8. Kuzey Güney

Kuzey Güney היא סדרת דרמה רומנטית טורקית שנוצרה על ידי Ece Yörenç ומלק Gençoğlu. הוא עוקב אחר סיפורם של שני אחים, קוזי וגוני, שהם מעולמות שונים, אך מתאחדים על ידי אהבתם לאותה אישה. בסדרה מככבים Kıvanç Tatlıtuğ בתור Kuzey, Bugra Gülsoy בתור Güney, וברגוזר קורל בתור בהאר.

9. פילינטה

פילינטה היא סדרת דרמת פשע טורקית שנוצרה על ידי מהמט בוזדאג. הוא עוקב אחר סיפורו של מוסטפא, שוטר באיסטנבול של המאה ה-19 שנחוש להביא צדק לעיר. בסדרה מככבים אוזקן דניז בתפקיד מוסטפא, טובה בויוקושטון בתפקיד זהרה, ואיברהים צ'ליקקול בתפקיד עלי.

10. השבועה

השבועה היא סדרת דרמת פשע טורקית שנוצרה על ידי כרם צ'אטאי. הוא עוקב אחר סיפורה של קבוצת שוטרים שנחושה להפיל ארגון פשע רב עוצמה. בסדרה מככבים אחמט מומטז טיילן בתפקיד Cemal, Burcu Biricik בתור Zeynep, וסם אוצ'אן בתור עלי.

דילוג לתוכן