פאנפונה » להעביר את הזמן » סדרה טורקית מומלצת 2019

סדרה טורקית מומלצת 2019

2023-03-03 05:20:00+02:00

המגן

המגן (ב אנגלית : The Protector ) היא סדרת דרמה טורקית בכיכובן של צ'אטאי אולוסוי ואיסה אישין טוראן . הוא עוקב אחר סיפורו של האקן, חנווני צעיר שמגלה שהוא קשור למסדר סודי שמגן על איסטנבול במשך מאות שנים. הסדרה עוקבת אחר האקן כשהוא לומד על מורשתו ונלחם נגד רוע קדום שמאיים על העיר. The Protector היא סדרה מרגשת ועתירת אקשן שבטוח תשאיר את הצופים על קצה המושבים.

המאה המפוארת

המאה המפוארת היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של סולימאן המפואר, הסולטן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחרי סולימאן כשהוא מנווט בפוליטיקה של בית המשפט ומתמודד עם אתגרי השלטון באימפריה. הסדרה מלאה ברומנטיקה, דרמה ותככים, ובטוח תרתק את הצופים עם הוויזואליה המדהימה והסיפור המרתק שלה.

קארה סבדה

Kara Sevda היא סדרת דרמה רומנטית בכיכובם של בוראק אוז'יוויט ונסליהן אטגל. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני אוהבי כוכבים, כמאל וניהן, כשהם נאבקים להיות ביחד למרות המכשולים בדרכם. הסדרה מלאה ברומנטיקה, דרמה ורגעים קורעי לב שישאירו את הצופים מרותקים עד הסוף.

טבלת סדרות טורקיות מומלצות 2019

סִדרָה תיאור שעון
המגן בעל חנות צעיר מגלה שהוא קשור למסדר סודי שמגן על איסטנבול במשך מאות שנים. צפו ביוטיוב
המאה המפוארת סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של סולימאן המפואר, הסולטן בעל השלטון הארוך ביותר של האימפריה העות'מאנית. צפו ביוטיוב
קארה סבדה סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר שני אוהבים כוכבים, כמאל וניהן, כשהם נאבקים להיות ביחד. צפו ביוטיוב
דילוג לתוכן