פאנפונה » המלצת הצוות » סדרה טורקית מומלצת חמה

סדרה טורקית מומלצת חמה

2023-02-25 12:41:00+02:00

1. דיריליס: Ertugrul

Dirilis: Ertugrul היא סדרת הרפתקאות היסטורית טורקית שנוצרה על ידי מהמט בוזדאג. הוא מספר את סיפורם של הטורקים אוגוז ומתרחש במאה ה-13. בתפקיד הראשי מככב בו Engin Altan Düzyatan. הסדרה זכתה להערכה רבה בטורקיה ומחוצה לה, במיוחד בפקיסטן, אזרבייג'ן והמזרח התיכון.

עלילה

הסדרה מתרחשת במאה ה-13 ומתרכזת סביב חייו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, שהיה מייסד האימפריה העות'מאנית. Ertuğrul הוא בנו של סולימאן שאה, מנהיג שבט Kayı. הוא נשלח לשליחות להקים יישוב חדש ולמצוא מקום מגורים חדש לעמו. בדרך הוא מתמודד עם אתגרים רבים ויוצר בעלי ברית רבים, כולל הסולטן מרום, האימפריה הביזנטית והאבירים הטמפלרים.

ללהק

בסדרה מככבים Engin Altan Düzyatan בתור Ertuğrul, Esra Bilgiç בתור Halime Sultan, Cengiz Coşkun בתור Turgut Alp, Kaan Taşaner בתור Bamsı Beyrek, Nurettin Sönmez בתור Abdurrahman Alp, והוליה דארקאן בתור Hayme Ana.

2. המגן

המגן היא סדרת דרמת פנטזיה טורקית שנוצרה על ידי בינור קאראיולי. מככב בו Çağatay Ulusoy בתפקיד האקאן דמיר, חנווני צעיר שעולמו המודרני מתהפך כשהוא מגלה שהוא מחובר למסדר סודי ועתיק שמשימה להגן על איסטנבול.

עלילה

האקן דמיר הוא חנווני צעיר באיסטנבול שמגלה שהוא קשור למסדר מגינים עתיק שנקרא "הנאמנים". כעת עליו להשתמש בכוחותיו החדשים כדי להגן על העיר מפני אויב אלמוות. בדרך, הוא נעזר בצעירה מסתורית בשם זיינפ וזקן חכם בשם פייסל.

ללהק

בסדרה מככבים Çağatay Ulusoy בתור Hakan Demir, Ayça Ayşin Turan בתור Zeynep, Hazar Ergüçlü בתור ליילה Sancak, Okan Yalabik בתור פייסל ארדם, ומהמט קורטולוש בתור Cengiz.

3. אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת דרמה לבני נוער טורקית שנוצרה על ידי אחמט קטיקיז. הוא עוקב אחר קבוצה של תלמידי תיכון כשהם מנווטים את העליות והמורדות של חיי העשרה, אהבה וידידות.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר קבוצה של תלמידי תיכון כשהם מנווטים את העליות והמורדות של חיי העשרה, אהבה וידידות. הדמויות הראשיות הן מרט, בורקו, אוסמן, פינאר ומטה, שכולם מנסים להבין מי הם ומה הם רוצים בחיים. לאורך הדרך, הם לומדים שיעורים חשובים על ידידות, נאמנות ואהבה.

ללהק

בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu בתור Mert, Alina Boz בתור Burcu, Mihal Gülsoy בתור Osman, Elit İşcan בתור Pınar, ו-Kaan Urgancıoğlu בתור Mete.

דילוג לתוכן