פאנפונה » TOP10 » סדרה טורקית חדשה 2019: במה לצפות עכשיו

סדרה טורקית חדשה 2019: במה לצפות עכשיו

2023-03-01 11:04:00+02:00

מהי הסדרה הטורקית החדשה הטובה ביותר לשנת 2019?

תעשיית הטלוויזיה הטורקית מפיקה בשנים האחרונות כמה מהתוכניות הפופולריות והמצליחות בעולם. מדרמות היסטוריות ועד קומדיות רומנטיות, סדרות טורקיות הפכו לתופעה עולמית. עם כל כך הרבה תוכניות נהדרות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט באיזו מהן לצפות. הנה רשימה של הסדרה הטורקית החדשה הטובה ביותר לשנת 2019.

1. דיריליס: Ertugrul

Dirilis: Ertugrul היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של Ertugrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. התוכנית הפכה לתופעה עולמית, כאשר מעריצים מכל העולם מתכוונים לצפות בהרפתקאותיהם המרגשות של ארטוגרול ומשפחתו. המופע זכה לשבחים על התיאור המדויק של ההיסטוריה והתרבות של האימפריה העות'מאנית. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

2. המגן

המגן היא סדרת אקשן פנטזיה העוקבת אחר סיפורו של האקן, בעל חנות צעיר שמגלה שהוא האחרון בשורה של מגיני איסטנבול. הוא חייב להשתמש בכוחותיו החדשים כדי להגן על העיר מפני רוע עתיק. התוכנית זכתה לשבחים על קטעי הפעולה המרגשים שלה והטייק הייחודי שלה על ז'אנר גיבורי העל. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

3. אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של קבוצת תלמידי תיכון שמנסים למצוא אהבה. התוכנית זכתה לשבחים על התפיסה הקלילה וההומוריסטית שלה על רומנטיקה בגיל ההתבגרות. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

4. בתו של השגריר

בתו של השגריר היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שהיא בתו של שגריר עות'מאני. עליה לנווט בנוף הפוליטי המסוכן של האימפריה העות'מאנית תוך שהיא מנסה למצוא את מקומה בעולם. המופע זכה לשבחים על התיאור המדויק של ההיסטוריה והתרבות של האימפריה העות'מאנית. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

5. הבור

הבור היא סדרת דרמת פשע העוקבת אחר סיפורה של קבוצת פושעים שמנסה לשרוד בעולם התחתון המסוכן של איסטנבול. התוכנית זכתה לשבחים על הצגתה המחוספסת והריאליסטית של העולם התחתון הפשע. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

6. המתנה

המתנה היא סדרת דרמה על טבעית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שמגלה שיש לה את הכוח לראות אל העתיד. היא חייבת להשתמש בכוחות החדשים שלה כדי להגן על משפחתה וחבריה מפני סכנה. התוכנית זכתה לשבחים על התפיסה הייחודית שלה על הז'אנר העל טבעי. זוהי אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2019.

דילוג לתוכן