פאנפונה » הכי חם » סדרה טורקית חדשה 2018: במה לצפות

סדרה טורקית חדשה 2018: במה לצפות

2023-03-03 04:40:00+02:00

הסדרה הטורקית החדשה הטובה ביותר לשנת 2018

2018 הייתה שנה מצוינת לסדרות טורקיות. מדרמות רומנטיות ועד מופעי אקשן מרתקים, יש משהו לכל אחד. הנה הצצה לכמה מהסדרות הטורקיות הטובות ביותר של 2018.

קארה סבדה (אהבה אינסופית)

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, כמאל וניהן. השניים מגיעים מעולמות שונים, ואהבתם נבחנת בגורל. הסדרה זכתה לשבחים על הצילום היפה שלה ועל קו העלילה הכובש. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קורט סייט וסורה

קורט סייט וסורה היא סדרת דרמה היסטורית המבוססת על הרומן בעל אותו השם. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של אציל רוסי וילדת איכרים טורקית שמתאהבים. הסדרה זכתה לשבחים על התלבושות והתפאורות היפות שלה, כמו גם על קו העלילה הכובש. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קורט סייט וסורה זכה לשבחים על התלבושות והתפאורות היפות שלו, כמו גם על קו הסיפור הכובש. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קירליק שאל (אהבה להשכרה)

קירליק שאל היא סדרת קומדיה רומנטית על אישה צעירה שמשכירה את דירתה לזר חתיך. הסדרה עוקבת אחר השניים כשהם מתאהבים ומנווטים את העליות והמורדות של מערכת היחסים שלהם. הסדרה זכתה לשבחים על הטון הקליל והדמויות המקסימות. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קוסם סולטן

קוסם סולטן היא סדרת דרמה היסטורית על חייה של השליט האישה החזקה ביותר של האימפריה העות'מאנית. הסדרה עוקבת אחר סיפורה של קוסם סולטן כשהיא עולה לשלטון ומנווטת את הפוליטיקה של בית המשפט. הסדרה זכתה לשבחים על התלבושות והתפאורות היפות שלה, כמו גם על קו העלילה הכובש. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קורטלר ואדיסי (עמק הזאבים)

קורטלר ואדיסי היא סדרה עמוסת אקשן על קבוצת סוכני עילית של כוחות מיוחדים. הסדרה עוקבת אחר הסוכנים כשהם נלחמים בפושעים ומחבלים במסע שלהם להגן על המדינה. הסדרה זכתה לשבחים על קטעי האקשן המרגשים וקו העלילה הכובש. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

קארה פארה שאל (אהבה בכסף שחור)

קארה פארה שאל היא סדרת דרמת פשע על אישה צעירה שנמשכת לעולם הפשע המאורגן. הסדרה עוקבת אחר האישה כשהיא מנווטת בעולמה המסוכן של המאפיה ומנסה לחשוף את האמת. הסדרה זכתה לשבחים על קו העלילה המרתק וקטעי הפעולה האינטנסיביים שלה. זו אחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2018.

אלה רק כמה מהסדרות הטובות ביותר בטורקיה של 2018. אם אתה מחפש משהו לצפות בו, התוכניות האלה בטוח יבדר אותך. אז קחו קצת פופקורן והתכוננו להיות מרותקים למופעים המדהימים האלה.

דילוג לתוכן