פאנפונה » ויראלי » סדרה טורקית חדשה 2017

סדרה טורקית חדשה 2017

2023-03-03 00:24:00+02:00

סקירה כללית של הסדרה הטורקית החדשה 2017

2017 הייתה שנה מצוינת לסדרות טורקיות. סדרות חדשות רבות יצאו, והן זכו להצלחה רבה. הסדרה זכתה לשבחים על ערכי הפקה גבוהים, קווי עלילה מעניינים והופעות חזקות מהשחקנים. הנה סקירה של כמה מהסדרות הטורקיות החדשות הפופולריות ביותר של 2017.

טבלת הסדרה הטורקית החדשה 2017

כותרת תיאור
קארה סבדה קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית על שני אוהבים צעירים שנפרדים בגורל. מככבים בו בוראק אוז'יוויט ונסליהן אטגל.
קירליק אסק Kiralık Aşk היא סדרת קומדיה רומנטית על אישה צעירה שמשכירה את החבר שלה לנשים אחרות. מככבים בו Elçin Sangu ו-Barış Arduç.
קורט סייט ושורה Kurt Seyit Şura היא סדרת דרמה היסטורית העוסקת בסיפור אהבה בין אצילית רוסייה לקצין טורקי. מככבים בו Kıvanç Tatlıtuğ ופארה זיינפ עבדאללה.
Söz Söz היא סדרת דרמה צבאית על קבוצת חיילים טורקים שנשלחים למשימה מסוכנת. מככבים בו Engin Akyürek ו-Tuba Büyüküstün.
קוסם סולטן Kösem Sultan היא סדרת דרמה היסטורית על חייו של הסולטן העות'מאני החזק Kösem Sultan. מככבים בו מרים עוזרלי וברן סעת.

קארה סבדה

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית על שני אוהבים צעירים שנפרדים בגורל. מככבים בו בוראק אוז'יוויט ונסליהן אטגל. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של כמאל וניהן, שני אוהבי כוכבים ממעמדות חברתיים שונים. הסדרה זכתה לשבחים על הופעותיה החזקות והסיפור הרגשי שלה. היא הפכה לאחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2017.

קירליק אסק

Kiralık Aşk היא סדרת קומדיה רומנטית על אישה צעירה שמשכירה את החבר שלה לנשים אחרות. מככבים בו Elçin Sangu ו-Barış Arduç. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של דפנה וילין, שני צעירים שנכנסים להסדר מוזר כדי להרוויח כסף. הסדרה זכתה לשבחים על הטון הקליל והביצועים החזקים שלה. היא הפכה לאחת הסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר של 2017.

2017 הייתה שנה מצוינת לסדרות טורקיות. סדרות חדשות רבות יצאו, והן זכו להצלחה רבה. הסדרה זכתה לשבחים על ערכי הפקה גבוהים, קווי עלילה מעניינים והופעות חזקות מהשחקנים. אלו רק חלק מהסדרות הטורקיות החדשות שיצאו ב-2017.

דילוג לתוכן