פאנפונה » ויראלי » סדרה טורקית חדשה נובמבר 2019

סדרה טורקית חדשה נובמבר 2019

2023-03-09 13:55:00+02:00

סקירה כללית של הסדרה הטורקית החדשה

בנובמבר 2019 יצאו לאקרנים כמה סדרות טורקיות חדשות, כולל דרמות, קומדיות ומופעי אקשן-הרפתקאות. סדרות אלו כוללות מגוון רחב של ז'אנרים וקווי עלילה, ובוודאי ימשכו מגוון רחב של צופים. הנה סקירה קצרה של הסדרה הטורקית החדשה שיצאה בנובמבר 2019.

המגן

המגן היא סדרת פעולה-הרפתקאות העוקבת אחר האקן, צעיר שמגלה שהוא האחרון בשורה של מגנים שנשבעו לשמור על איסטנבול מפני רוע קדום. בסדרה מככבים Çağatay Ulusoy בתור Hakan, Ayça Ayşin Turan בתור Zeynep, והאזאר Ergüçlü בתור ליילה. הסדרה נוצרה על ידי Binnur Karaevli והיא מנוהלת על ידי Umut Aral ו-Genenç Uyanık.

בתו של השגריר

בתו של השגריר היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורה של זיינפ, בתו של שגריר טורקיה בארצות הברית. זיינפ נשלחת לארה"ב ללמוד בקולג', שם היא פוגשת ומתאהבת בגבר אמריקאי צעיר. בסדרה מככבים אלצ'ין סאנגו בתור זיינפ, בורק דניז בתור עלי, והאזל קאיה בתור אסלי. הסדרה נוצרה על ידי Ece Yörenç ובוים על ידי Can Evrenol ו-Umut Aral.

אהבה 101

Love 101 היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של קבוצת תלמידי תיכון שמקימים מועדון סודי כדי לעזור זה לזה למצוא אהבה. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu בתור Mete, Pınar Deniz בתור Lale, וכרם Bürsin בתור סינאן. הסדרה נוצרה על ידי Ece Yörenç ובוים על ידי Ahmet Katıksız ו-Can Evrenol.

הבור

הבור היא סדרת דרמה העוקבת אחר סיפורם של קבוצת צעירים שנשלחת לאי מסתורי כדי להתחרות במשחק מסוכן. בסדרה מככבים אלינה בוז בתפקיד זיינפ, כרם בורסין בתפקיד כרם, ובוראק דניז בתפקיד עלי. הסדרה נוצרה על ידי Ece Yörenç ובוים על ידי Ahmet Katıksız ו-Can Evrenol.

המתנה

המתנה היא סדרת דרמה העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שמגלה שיש לה את הכוח לראות את העתיד. בסדרה מככבים Beren Saat בתפקיד Atiye, Mehmet Günsür בתור אוזן, ומטין אקדולגר בתור Erhan. הסדרה נוצרה על ידי Binnur Karaevli והיא מנוהלת על ידי Umut Aral ו-Genenç Uyanık.

הסוף

הסוף היא סדרת דרמה העוקבת אחר סיפורה של משפחה שחייבת להשלים עם מות בנה. בסדרה מככבים Cansu Dere בתור Zeynep, Metin Akdülger בתור Erhan, והאזל קאיה בתור Aslı. הסדרה נוצרה על ידי Ece Yörenç והיא מנוהלת על ידי Ahmet Katıksız ו-Can Evrenol. בנובמבר 2019 יצאו מספר סדרות טורקיות חדשות, שכל אחת מהן מציעה לצופים חווית צפייה ייחודית ומרגשת. בין אם אתם מחפשים סדרת פעולה-הרפתקאות, דרמה רומנטית או קומדיה, בטוח שתהיה סדרה שמושכת אתכם.

דילוג לתוכן