פאנפונה » ויראלי » סדרה טורקית חדשה לצפייה עם תרגום

סדרה טורקית חדשה לצפייה עם תרגום

2023-03-09 21:12:00+02:00

מהן הסדרות החדשות הטובות ביותר לצפייה בתרגום?

האם אתה מחפש סדרות טורקיות חדשות לצפייה בתרגום? סדרות טורקיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, ויש הרבה סדרות חדשות לבחירה. בין אם אתם מחפשים דרמה רומנטית, אפוס היסטורי או דרמת פשע מרגשת, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהסדרות החדשות הטובות ביותר לצפייה בתרגום.

1. דיריליש: Ertuğrul

Diriliş: Ertuğrul היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה מבוססת על חייו של Ertuğrul, לוחם מהמאה ה-13 שנלחם נגד המונגולים והצלבנים. הסדרה עוקבת אחר מאבקיו של ארטוגל להגן על עמו ועל משפחתו, ועלייתו לשלטון. הסדרה זמינה עם כתוביות באנגלית, וזו דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של האימפריה העות'מאנית.

2. Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz היא סדרת דרמת פשע העוקבת אחר סיפורה של קבוצת פושעים המנסה להתפרנס באיסטנבול. הסדרה עוקבת אחר הקבוצה כשהם מנסים לשרוד בעולם של פשע ושחיתות. הסדרה זמינה עם כתוביות באנגלית, וזו דרך מצוינת ללמוד על העולם התחתון הפשע של איסטנבול.

3. קארה סבדה

קארה סבדה היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבי כוכבים. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של כמאל וניהן, שני אנשים מעולמות שונים שמתאהבים למרות הסיכויים. הסדרה זמינה עם כתוביות באנגלית, וזו דרך מצוינת ללמוד על כוחה של אהבה ועל מאבקי החיים.

4. Sefirin Kızı

Sefirin Kızı היא סדרת דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה המנסה למצוא את מקומה בעולם. הסדרה עוקבת אחר סיפורה של נארה, אישה צעירה שמנסה למצוא את מקומה בעולם ובמשפחתה. הסדרה זמינה עם כתוביות באנגלית, וזו דרך מצוינת ללמוד על מאבקי החיים ועל כוחה של המשפחה.

5. İçerde

İçerde היא סדרת דרמת פשע העוקבת אחר סיפורם של שני אחים המנסים לשרוד בעולם התחתון הפשע של איסטנבול. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של סמיל ומחסון, שני אחים שמנסים להתפרנס בעולם התחתון הפשע של איסטנבול. הסדרה זמינה עם כתוביות באנגלית, וזו דרך מצוינת ללמוד על העולם התחתון הפשע של איסטנבול.

איפה אפשר לראות את הסדרות האלה?

סדרות אלו זמינות לצפייה עם כתוביות באנגלית בשירותי סטרימינג שונים, כמו Netflix, Hulu ו-Amazon Prime Video. אתה יכול למצוא אותם גם ביוטיוב, שם תוכל לצפות בהם בחינם עם כתוביות באנגלית. לחץ כאן כדי לחפש סדרות אלו ביוטיוב.

אלו רק כמה מהסדרות החדשות הטובות ביותר לצפייה בתרגום. בין אם אתם מחפשים דרמה רומנטית, אפוס היסטורי או דרמת פשע מרגשת, יש משהו לכל אחד. אז אם אתה מחפש סדרה חדשה לצפייה, בדוק את הסדרות הטורקיות החדשות האלה עם כתוביות באנגלית.

דילוג לתוכן