פאנפונה » הכי חם » סדרה טורקית חדשה ב-YES

סדרה טורקית חדשה ב-YES

2023-03-09 10:41:00+02:00

מה זה YES?

YES היא ספקית טלוויזיה בלוויין ישראלית המציעה מגוון ערוצים, כולל סדרות טורקיות. YES היא הספקית הגדולה ביותר של טלוויזיה בלוויין בישראל, והיא מציעה מגוון רחב של סדרות טורקיות.

סדרה טורקית חדשה ב-YES

YES מציעה מגוון סדרות טורקיות חדשות שבטוח יבדרו את הצופים. הנה כמה מהסדרות הטורקיות החדשות הזמינות ב-YES:

1. המגן

המגן היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורו של האקן, צעיר שמגלה שהוא האחרון בשורה של מגנים שנשבעו להגן על איסטנבול מפני רוע קדום. בסדרה מככבים Çağatay Ulusoy, Ayça Ayşin Turan, והאזאר Ergüçlü.

2. אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת דרמה לבני נוער טורקית העוקבת אחר סיפורם של קבוצת תלמידי תיכון שמנסים למצוא אהבה. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu, Alina Boz, וכרם Bürsin.

3. הבור

הבור היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורו של צעיר שנשלח לכלא על פשע שלא ביצע. בסדרה מככבים Engin Öztürk, Burak Deniz, Nesrin Cavadzade.

4. בתו של השגריר

בתו של השגריר היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שהיא בתו של שגריר טורקיה בארצות הברית. בסדרה מככבים Hazal Kaya, Burak Deniz, ו-Engin Öztürk.

5. המתנה

המתנה היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שמגלה שיש לה את הכוח לראות את העתיד. בסדרה מככבים Beren Saat, Metin Akdülger ומליסה Şenolsun.

סיכום

YES מציעה מגוון סדרות טורקיות חדשות שבטוח יבדרו את הצופים. מדרמות ועד דרמות נוער, יש משהו לכל אחד. בדוק את הסדרה הטורקית החדשה ב-YES ומצא את התוכנית החדשה האהובה עליך!

  • בדוק את YouTube למידע נוסף על הסדרה הטורקית החדשה ב-YES.
דילוג לתוכן