פאנפונה » המלצת הצוות » סדרה טורקית חדשה ב-Viva Plus

סדרה טורקית חדשה ב-Viva Plus

2023-02-26 21:49:00+02:00

מה זה ויוה פלוס?

Viva Plus היא פלטפורמת סטרימינג המציעה מגוון סדרות טורקיות. זה זמין באינטרנט, במכשירי iOS ואנדרואיד. הפלטפורמה מציעה מבחר רחב של סדרות טורקיות, כולל כמה מהפופולריות ביותר. Viva Plus מציעה גם מבחר של סרטים וסרטים דוקומנטריים.

סדרה טורקית חדשה ב-Viva Plus

Viva Plus הוסיפה לאחרונה מספר סדרות טורקיות חדשות לספרייה שלה. אלו כוללים:

סִדרָה ז'ָאנר
המגן אקשן/פנטזיה
הבור דרמה/מסתורין
אהבה 101 רומנטיקה/קומדיה
המתנה דרמה/מותחן

המגן היא סדרת פנטזיה עמוסת אקשן על בחור צעיר שמגלה שיש לו כוחות מיוחדים ועליו להגן על איסטנבול מפני רוע קדום. הבור היא סדרת דרמה-מסתורין על קבוצת חברים שחושפת סוד אפל בעיירה הקטנה שלהם. Love 101 היא סדרת קומדיה רומנטית על קבוצת תלמידי תיכון שמקימים מועדון סודי כדי לעזור זה לזה למצוא אהבה. המתנה היא סדרת דרמה-מותחן על אישה שמגלה שיש לה כוחות על טבעיים ועליה להשתמש בהם כדי להגן על משפחתה.

איך לצפות ב-Viva Plus

Viva Plus זמין באינטרנט, במכשירי iOS ואנדרואיד. כדי לצפות ב-Viva Plus, תצטרכו ליצור חשבון ולהירשם לשירות. ברגע שיש לך חשבון, תוכל לצפות בסדרה הטורקית החדשה ב-Viva Plus. ניתן לצפות בסדרה גם ביוטיוב על ידי חיפוש כותרת הסדרה. צפה בסדרות טורקיות חדשות ב-YouTube Viva Plus היא דרך מצוינת לצפות בכמה מהסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר. עם המבחר הרחב של סדרות, סרטים וסרטים תיעודיים, ויוה פלוס בטוח שיהיה משהו לכולם.

דילוג לתוכן