פאנפונה » מגזין » סדרה טורקית בערוץ 36

סדרה טורקית בערוץ 36

2023-03-08 01:13:00+02:00

מה זה ערוץ 36?

ערוץ 36 הוא ערוץ טלוויזיה טורקי המשדר מגוון סדרות טורקיות. הערוץ נמצא בבעלות תאגיד הרדיו והטלוויזיה הטורקי (TRT) וזמין במדינות רבות ברחבי העולם. זהו אחד הערוצים הפופולריים ביותר בטורקיה וידוע בתכניות האיכותיות שלו.

סדרה טורקית פופולרית בערוץ 36

ערוץ 36 הוא ביתם של כמה מהסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר. אלה כוללים את הדרמה ההיסטורית Diriliş: Ertuğrul, הקומדיה הרומנטית Aşk-ı Memnu, ודרמת הפשע אזל. כל הסדרות הללו זכו להצלחה רבה בטורקיה וצברו קהל עוקבים בינלאומי גדול.

דיריליש: Ertuğrul

Diriliş: Ertuğrul היא סדרת דרמה היסטורית העוקבת אחר חייו של Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הסדרה מתרחשת במאה ה-13 ועוקבת אחר מאבקיו של ארטוגרול להגן על עמו מפני המונגולים. הסדרה זכתה לשבחים על התיאור המדויק של התקופה ודמויותיה החזקות.

Aşk-ı Memnu

Aşk-ı Memnu היא סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני אוהבים, ביהטר ובהלול. הסדרה עוקבת אחר אהבתם האסורה והמכשולים העומדים בפניהם במערכת היחסים שלהם. הסדרה זכתה לשבחים על הדמויות החזקות שלה וחקירתה של נושאים מורכבים כמו אהבה, משפחה ונאמנות.

איך לצפות בערוץ 36

ערוץ 36 זמין במדינות רבות ברחבי העולם. ניתן לצפות בו בטלוויזיה בלוויין, בכבלים ובשירותי סטרימינג מקוונים. הערוץ זמין גם ביוטיוב, שם הצופים יכולים לצפות בפרקים מלאים של הסדרה הטורקית הפופולרית. לחץ כאן כדי לחפש סדרות טורקיות ביוטיוב.

דילוג לתוכן