פאנפונה » בינג' » סדרה טורקית בנטפליקס ב-2023

סדרה טורקית בנטפליקס ב-2023

2023-02-25 19:50:00+02:00

מה זה נטפליקס?

נטפליקס הוא שירות סטרימינג המציע מגוון רחב של תוכניות טלוויזיה עטורי פרסים, סרטים, אנימה, סרטים דוקומנטריים ועוד באלפי מכשירים המחוברים לאינטרנט. אתה יכול לצפות כמה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה בלי פרסומת אחת – הכל במחיר חודשי נמוך אחד. תמיד יש משהו חדש לגלות ותוכניות טלוויזיה וסרטים חדשים מתווספים מדי שבוע!

סדרה טורקית בנטפליקס ב-2023

בשנת 2023, נטפליקס תציע מגוון סדרות טורקיות להנאת הצופים. הסדרות הללו ינועו מדרמה לקומדיה, ויציגו כמה מטובי השחקנים והשחקניות מטורקיה. חלק מהסדרות שיהיו זמינות כוללות:

המגן

המגן היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורו של האקן, בעל חנות צעיר שעולמו המודרני מתהפך כשהוא נודע לו שהוא קשור למסדר סודי ועתיק שמופקד על הגנה על איסטנבול. בסדרה מככבים Çağatay Ulusoy, Ayça Ayşin Turan, Hazar Ergüçlü ו-Okan Yalabik.

אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת דרמה לבני נוער טורקית העוקבת אחר סיפורם של קבוצת תלמידי תיכון שמנסים להציל את מועדון התיאטרון של בית הספר שלהם. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu, Alina Boz, Kubilay Aka ו-Selahatin Pasali.

המתנה

המתנה היא סדרת מתח פסיכולוגית טורקית העוקבת אחר סיפורה של אטייה, אישה צעירה המגלה סמל מסתורי הקשור לעברה. בסדרה מככבים Beren Saat, Mehmet Günsür, Metin Akdülger ומליסה Şenolsun.

העות'מאני

העות'מאני היא סדרת דרמה היסטורית טורקית העוקבת אחר סיפורו של ארטוגרול, לוחם מהמאה ה-13 שנחוש לבנות עתיד טוב יותר לעמו. בסדרה מככבים Engin Altan Düzyatan, Hülya Darcan, Cengiz Coskun, ו-Kaan Taşaner.

בתו של השגריר

בתו של השגריר היא סדרת דרמה רומנטית טורקית העוקבת אחר סיפורה של זיינפ, אישה צעירה שנחושה למצוא את מקומה בעולם. בסדרה מככבים Elçin Sangu, Burak Deniz, Hazal Kaya, Özcan Tekdemir.

הבור

הבור היא סדרת דרמת פשע טורקית העוקבת אחר סיפורה של קבוצת בלשים המנסה לפתור סדרה של רציחות מסתוריות. בסדרה מככבים Engin Öztürk, Cansu Dere, Erkan Kolçak Köstendil ו-Tuba Büyüküstün.

אלו הן רק כמה מהסדרות הטורקיות שיהיו זמינות בנטפליקס ב-2023. עם כל כך הרבה אפשרויות נהדרות לבחירה, הצופים יהיו בטוחים שימצאו משהו שהם אוהבים!

דילוג לתוכן