פאנפונה » בינג' » סדרה טורקית אמא צפייה ישירה

סדרה טורקית אמא צפייה ישירה

2023-03-07 15:12:00+02:00

מהי האם הסדרה הטורקית?

הסדרה הטורקית Mother היא סדרת דרמה העוקבת אחר סיפורה של אם חד הורית ומאבקיה לגדל את ילדיה. הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר חייה של אם חד הורית, זיינפ, ושלושת ילדיה. זיינפ היא אישה חזקה ונחושה שנחושה לעשות חיים טובים יותר עבור ילדיה. הסדרה עוקבת אחר המשפחה כשהיא מתמודדת עם אתגרים והתמודדויות שונות בחיי היומיום.

איך לצפות באמא בשידור חי

אמא זמינה לצפייה ישירה בשירות הסטרימינג נטפליקס. הסדרה זמינה גם באנגלית וגם בטורקית, כך שהצופים יכולים לבחור איזו שפה הם מעדיפים. נטפליקס מציעה גם תקופת ניסיון בחינם, כך שהצופים יכולים לצפות בסדרה בחינם לפני שהם מחליטים אם הם רוצים להירשם. בנוסף, הצופים יכולים לצפות בסדרה גם בשירות הסטרימינג Hulu.

עלילה של אמא

הסדרה עוקבת אחר סיפורם של זיינפ ושלושת ילדיה. זיינפ היא אם חד הורית שנחושה לעשות חיים טובים יותר עבור ילדיה. היא עובדת קשה כדי לפרנס את משפחתה ונחושה להעניק לילדיה את החיים הטובים ביותר שאפשר. הסדרה עוקבת אחר המשפחה כשהיא מתמודדת עם אתגרים והתמודדויות שונות בחיי היומיום. הסדרה גם בוחנת את הנושאים של משפחה, אהבה ונאמנות.

קאסט של אמא

בסדרה מככבים דמט אבגר בתפקיד זיינפ, האם החד הורית, ושלושת ילדיה, בגילומה של Cemre Ebuzzia, Ecem Uzun, ו-Berat Yenilmez. בסדרה מככבים גם Cem Yilmaz בתור בעלה לשעבר של זיינפ, וטובה בויוסטון בתור מושא האהבה של זיינפ. הסדרה כוללת גם מספר דמויות משנה אחרות.

פרסים ושבחים

אמא הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרסי האמי הבינלאומיים, פרסי פרפר הזהב ופרסי הדרמה הבינלאומיים של סיאול. הסדרה זכתה גם במספר פרסים, ביניהם פרס פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר ופרסי הדרמה הבינלאומיים של סיאול לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

כותרת פרסים
פרסי אמי בינלאומיים מועמד
פרסי פרפר הזהב מועמד
פרסי הדרמה הבינלאומיים של סיאול מועמד
פרס פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר זכית
פרסי הדרמה הבינלאומיים של סיאול לסדרת הדרמה הטובה ביותר זכית

למידע נוסף על הסדרה הטורקית Mother, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן