פאנפונה » להעביר את הזמן » מרים טורקית סדרה – סקירה מקיפה

מרים טורקית סדרה – סקירה מקיפה

2023-03-11 13:23:00+02:00

סקירה כללית של מרים

מרים היא סדרת דרמה טורקית ששודרה ב-Fox TV מ-2017 עד 2018. היא עוקבת אחר סיפורה של מרים, אישה צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. הסדרה עוקבת אחר המסע שלה כשהיא מגלה את זהותה האמיתית ולומדת לקבל את עצמה. הסדרה נוצרה על ידי Ece Yörenç וביים Can Evrenol. מככבים בו Burcu Biricik, Cemre Ebuzzia, Cem Yilmaz.

עלילת מרים

הסדרה עוקבת אחר מרים, צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. היא אמנית מוכשרת, אבל משפחתה לא מבינה את התשוקה שלה. היא גם נאבקת בזהותה, מכיוון שהיא בעלת מורשת מעורבת. כשהיא מחפשת את מקומה בעולם, היא מגלה את זהותה האמיתית ולומדת לקבל את עצמה. בדרך היא פוגשת שלל דמויות שעוזרות לה במסע.

דמויות במרים

הסדרה עוקבת אחר מגוון דמויות, ביניהן מרים, משפחתה וחבריה. את מרים מגלם בורקו ביריקיק, ואת משפחתה מגלמים סמרה אבוזיה וסם ילמז. דמויות נוספות כוללות את חברתה הטובה של מרים, בגילומו של אליף דוגן, ועניין האהבה שלה, בגילומו של קאנר סינדורוק.

פרסים ושבחים

מרים התקבלה היטב על ידי המבקרים והקהל כאחד. היא זכתה במספר פרסים, כולל פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומיים לשנת 2018. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב לשנת 2018.

שולחנה של מרים

כותרת תיאור
סקירה כללית סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורה של מרים, צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם.
עלילה מרים מגלה את זהותה האמיתית ולומדת לקבל את עצמה.
דמויות מרים, משפחתה וחבריה.
פרסים זכה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומיים לשנת 2018.
דילוג לתוכן