פאנפונה » המלצת הצוות » מלכת הלילה – סדרת ויוה פלוס טורקית

מלכת הלילה – סדרת ויוה פלוס טורקית

2023-03-05 11:35:00+02:00

סקירה כללית

מלכת הלילה היא סדרה טורקית ששודרה ב-Viva Plus. זוהי דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנחושה למצוא את מקומה בעולם. הסדרה עוקבת אחר מסעה של זיינפ, אישה צעירה שנחושה לפלס את דרכה בחיים למרות המכשולים העומדים בפניה. זיינפ היא אישה בעלת רצון חזק ועצמאי שנחושה לפלס את דרכה בחיים. היא אישה נחושה ושאפתנית שמוכנה לקחת סיכונים על מנת להשיג את מטרותיה.

עלילה

הסדרה עוקבת אחרי זיינפ כשהיא יוצאת למסע כדי למצוא את מקומה בעולם. היא נחושה לעשות את דרכה בחיים למרות המכשולים העומדים בפניה. בדרך היא פוגשת שלל דמויות שעוזרות לה במסע. היא גם פוגשת גבר מסתורי שעוזר לה לגלות את זהותה האמיתית. ככל שהסדרה מתקדמת, זיינפ מגלה יותר על עברה ועל הסודות שנשמרו ממנה.

ללהק

בסדרה מככבת אלצ'ין סאנגו בתור זיינפ, אישה צעירה שנחושה לפלס את דרכה בחיים. היא מצטרפת לקאסט של דמויות משנה כולל Cemre Gümeli בתור חברו הטוב ביותר של זיינפ, Gülse Birsel בתור אמו של זיינפ, ובוראק סרגן בתור האיש המסתורי שעוזר לזיינפ במסע שלה.

קבלה

מלכת הלילה התקבלה היטב על ידי הצופים והמבקרים כאחד. הסדרה זכתה לשבחים על המנהיג הנשי החזק שלה ועל חקר הנושאים כמו זהות ומשפחה. הסדרה זכתה לשבחים גם בזכות הצילום היפה שלה ופס הקול הכובש שלה.

פרסים ומועמדויות

מלכת הלילה הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרסי האמי הבינלאומיים לסדרת הדרמה הטובה ביותר. הסדרה הייתה גם מועמדת לפרסי פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

איפה לצפות

מלכת הלילה זמינה לסטרימינג ב-Viva Plus. זה זמין גם לרכישה או לשכירה בפלטפורמות דיגיטליות כמו iTunes ו-Google Play. צפו במלכת הלילה ביוטיוב

דילוג לתוכן