פאנפונה » הכי פופולרי » מחיר התשוקה – סדרה טורקית בערוץ 25

מחיר התשוקה – סדרה טורקית בערוץ 25

2023-03-03 17:23:00+02:00

סקירה כללית

מחיר התשוקה היא סדרה טורקית ששודרה בערוץ 25. היא עוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה, זיינפ, שנחושה להגשים את חלומותיה, לא משנה מה המחיר. היא מוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להשיג את מטרותיה, גם אם זה אומר להקריב את האושר שלה. בדרך היא פוגשת מגוון דמויות שעוזרות לה במסע שלה, כולל חברתה הטובה, המנטור שלה ועניין האהבה שלה. הסדרה חוקרת נושאים של שאפתנות, נאמנות וכוחה של אהבה.

קאסט ודמויות

בסדרה מככבת Zeynep (בגילומו של Burcu Biricik), אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה. היא מצטרפת לחברה הטוב ביותר, Cem (בגילומו של Cem Yilmaz), המנטור שלה, עלי (בגילומו של עלי Atay), ומושא האהבה שלה, Emre (בגילומו של Emre Kizilirmak). דמויות אחרות כוללות את משפחתה של זיינפ, עמיתיה ויריביה.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר זיינפ כשהיא מנווטת את דרכה בעולם העסקים. היא נחושה להגשים את חלומותיה, לא משנה המחיר. בדרך היא פוגשת מגוון דמויות שעוזרות לה במסע שלה, כולל חברתה הטובה, המנטור שלה ועניין האהבה שלה. כשהיא נאבקת להפוך את חלומותיה למציאות, עליה להתמודד גם עם ההשלכות של הבחירות שלה. האם היא תצליח להגשים את חלומותיה, או שהיא תיאלץ לשלם את מחיר התשוקה?

קבלה

מחיר התשוקה התקבל היטב על ידי הצופים והמבקרים כאחד. הוא זכה לשבחים על הדמויות החזקות והסיפור המרתק שלו. הסדרה זכתה לשבחים גם על חקר נושאים כמו שאפתנות, נאמנות וכוחה של אהבה. הסדרה זכתה להצלחה רייטינג, והיא חודשה לעונה שנייה.

פרסים ומועמדויות

מחיר התשוקה היה מועמד למספר פרסים, כולל פרסי האמי הבינלאומיים לסדרת הדרמה הטובה ביותר. היא גם הייתה מועמדת לפרסי פרפר הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

צפו ב"מחיר התשוקה".

The Price of Passion זמין לצפייה בערוץ 25. ניתן לצפות בו גם ביוטיוב .

סיכום

מחיר התשוקה היא סדרה טורקית מרתקת העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה, לא משנה מה המחיר. הסדרה חוקרת נושאים של שאפתנות, נאמנות וכוחה של אהבה. הוא התקבל בברכה על ידי צופים ומבקרים כאחד, והוא היה מועמד למספר פרסים. אם אתם מחפשים סדרת דרמה סוחפת, The Price of Passion בהחלט שווה בדיקה.

דילוג לתוכן