פאנפונה » בחירות הגולשים » כיצד לשנות שם משפחה בפייסבוק

כיצד לשנות שם משפחה בפייסבוק

כיצד לשנות שם משפחה בפייסבוק

מבוא

שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק הוא תהליך פשוט המאפשר לך לעדכן את הפרופיל שלך בשם החדש שלך. בין אם התחתנתם לאחרונה, התגרשתם או פשוט תרצו לקרוא בשם אחר, פייסבוק מספקת אפשרות לשנות את שם המשפחה שלכם. במאמר זה נדריך אותך בשלבים לשינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק.

מדריך שלב אחר שלב

שלב 1: היכנס לחשבון הפייסבוק שלך

פתח את דפדפן האינטרנט המועדף עליך ובקר בכתובת www.facebook.com . הזן את פרטי הכניסה שלך (דוא"ל/מספר טלפון וסיסמה) כדי לגשת לחשבון שלך.

שלב 2: עבור אל הגדרות הפרופיל שלך

לאחר שנכנסת, לחץ על תמונת הפרופיל שלך הממוקמת בפינה השמאלית העליונה של דף הבית של פייסבוק. זה יעביר אותך לדף הפרופיל שלך. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "אודות" מתחת לתמונת השער שלך.

שלב 3: ערוך את שמך

גלול למטה בעמוד עד שתמצא את הקטע "פרטים עליך". מתחת לסעיף זה, תראה את שמך הנוכחי מוצג. לחץ על כפתור "ערוך" ליד שמך.

שלב 4: הזן את שם המשפחה החדש שלך

יופיע חלון מוקפץ המאפשר לך לערוך את שמך. בשדה "שם משפחה", הזן את שם המשפחה החדש שלך. הקפד לעיין במדיניות השמות של פייסבוק כדי להבטיח ששם המשפחה החדש שלך תואם להנחיות שלהם. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על כפתור "בדוק שינוי".

שלב 5: בדוק ואשר

פייסבוק תציג תצוגה מקדימה של השם החדש שלך. הקדישו רגע לעיון בו ולוודא שהוא נכון. אם הכל נראה טוב, לחץ על כפתור "שמור שינויים" כדי לאשר את שינוי השם.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
שינוי שם בפייסבוק קל ונוח מחייב הקפדה על מדיניות השמות של פייסבוק

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק הוא תהליך פשוט שניתן לעשות בכמה שלבים פשוטים. בין אם אתה רוצה לשקף אירוע חיים אחרון או פשוט מעדיף לקרוא בשם אחר, פייסבוק מספקת את הגמישות לעדכן את הפרופיל שלך בהתאם. בצע את השלבים המתוארים במדריך זה, ותוכל לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק תוך זמן קצר.

למידע נוסף על נושא זה, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה המספק הדרכה ויזואלית של התהליך.

דילוג לתוכן