פאנפונה » בינג' » יס טורקית סדרה – כל מה שאתה צריך לדעת

יס טורקית סדרה – כל מה שאתה צריך לדעת

2023-02-26 20:13:00+02:00

מהי סדרת יס טורקית?

יס טורקית סדרה היא סדרת דרמה טורקית פופולרית המשודרת משנת 2018. זוהי סדרת קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורם של שני צעירים, אליף ועלי, מאוהבים אך נאלצים להתמודד עם מכשולים רבים כדי להיות ביחד . הסדרה מתרחשת באיסטנבול ועוקבת אחר חייהם של אליף ועלי כשהם מנסים לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד למרות המכשולים העומדים בפניהם.

דמויות בסדרה יס טורקית

הדמויות הראשיות בסדרת יס טורקית הן אליף ועלי. אליף היא אישה צעירה שנחושה להגשים את חלומותיה ומוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להגשים אותם. עלי הוא בחור צעיר שנחוש גם הוא להגשים את חלומותיו ומוכן לעשות כל מה שצריך כדי להגשים אותם. דמויות נוספות בסדרה כוללות את משפחתו של אליף, משפחתו של עלי וחבריהם.

עלילה של סדרה טורקית כן

העלילה של יס טורקית סדרה עוקבת אחר אליף ועלי כשהם מנסים לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד למרות המכשולים העומדים בפניהם. אליף ועלי צריכים להתמודד עם אי הסכמת משפחותיהם, אי הסכמה של חבריהם וחוסר הסכמה של החברה. עליהם להתמודד גם עם אתגרי חייהם האישיים ועם אתגרי מערכת היחסים שלהם. ככל שהסדרה מתקדמת, אליף ועלי חייבים ללמוד לסמוך זה על זה ולעבוד יחד כדי לגרום למערכת היחסים שלהם לעבוד.

רשימת הפרקים בסדרה יס טורקית

  • פרק 1: ההתחלה
  • פרק 2: המכשולים
  • פרק 3: האתגרים
  • פרק 4: האמון
  • פרק 5: האהבה
  • פרק 6: העתיד

פרסים זכתה על ידי יס טורקית הסדרה

יס טורקית סדרה זכתה במספר פרסים, כולל פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב לשנת 2018. הסדרה גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב 2019.

היכן לצפות בסדרה של יס טורקית

Yes Turkish Series זמינה לצפייה ב-Netflix, Hulu ושירותי סטרימינג אחרים. זה זמין לצפייה גם ביוטיוב. אפשר לחפש את הסדרה ביוטיוב כדי לצפות בפרקים.

סיכום

סדרת יס טורקית היא סדרת דרמה טורקית פופולרית המשודרת משנת 2018. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני צעירים, אליף ועלי, מאוהבים אך נאלצים להתמודד עם מכשולים רבים כדי להיות ביחד. הסדרה זכתה במספר פרסים וזמינה לצפייה בנטפליקס, Hulu ושירותי סטרימינג אחרים. אפשר גם לחפש את הסדרה ביוטיוב כדי לצפות בפרקים.

דילוג לתוכן