פאנפונה » כללי » הרשמה לאמזון – מדריך שלב אחר שלב

הרשמה לאמזון – מדריך שלב אחר שלב

הרשמה לאמזון – מדריך שלב אחר שלב

מבוא

אמזון היא אחד מבתי השוק המקוונים הגדולים בעולם, המציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים. רישום לחשבון אמזון מאפשר לך לקנות בנוחות מהנוחות של הבית שלך. במאמר זה נדריך אותך בתהליך יצירת חשבון אמזון.

שלב 1: בקר באתר אמזון

כדי להתחיל בתהליך ההרשמה, פתח את דפדפן האינטרנט המועדף עליך ובקר באתר אמזון. אתה יכול למצוא אותו בקלות על ידי חיפוש "אמזון" במנוע החיפוש המועדף עליך.

שלב 1.1: בחירת שפה

ברגע שאתה בדף הבית של אמזון, תתבקש לבחור את השפה המועדפת עליך. בחרו באנגלית לחוויית קנייה חלקה.

שלב 2: לחץ על "חשבון ורשימות"

בפינה השמאלית העליונה של דף הבית של אמזון, תמצא כפתור שכותרתו "חשבון ורשימות". לחץ עליו כדי להמשיך בתהליך ההרשמה.

שלב 2.1: בחר "התחל כאן"

בדף הכניסה תראה שתי אפשרויות: "כניסה" ו"צור חשבון". מכיוון שאתה חדש באמזון, לחץ על "צור חשבון" כדי להתחיל בתהליך ההרשמה.

שלב 3: ספק את המידע האישי שלך

אמזון דורשת מידע אישי מסוים כדי ליצור את החשבון שלך. מלא את הפרטים הדרושים, לרבות שמך הפרטי, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה לבחירתך. הקפד לבחור סיסמה חזקה כדי להגן על החשבון שלך.

שלב 3.1: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

לאחר מתן כתובת הדוא"ל שלך, אמזון תשלח דוא"ל אימות לכתובת הדוא"ל שסופקה. פתח את תיבת הדואר הנכנס שלך ולחץ על קישור האימות כדי לאשר את כתובת הדוא"ל שלך.

שלב 4: הגדר את כתובת המשלוח שלך

לאחר מכן, תתבקש להזין את כתובת המשלוח שלך. זה חשוב מכיוון שהוא מבטיח שההזמנות שלך מועברות למיקום הנכון. ספק את כתובתך המלאה, כולל שם הרחוב, העיר, המיקוד והמדינה.

שלב 4.1: אמצעי תשלום

לאחר הגדרת כתובת המשלוח שלך, תצטרך להוסיף אמצעי תשלום לחשבון אמזון שלך. אתה יכול לבחור להוסיף כרטיס אשראי, כרטיס חיוב, או לקשר את חשבונך לשירות תשלום כמו PayPal.

שלב 5: השלם את הגדרת החשבון שלך

לאחר מסירת כל המידע הדרוש, עיין בפרטים שלך ולחץ על כפתור "צור חשבון אמזון שלך" כדי להשלים את תהליך ההרשמה. מזל טוב! כעת יש לך חשבון אמזון.

השוואה מהירה

תהליך רישום אפשרויות משלוח שיטות תשלום
פשוט וישר אפשרויות שונות זמינות כרטיס אשראי, כרטיס חיוב, PayPal ועוד

סיכום

רישום לחשבון אמזון הוא תהליך פשוט ונוח המאפשר לך לגשת למבחר עצום של מוצרים ושירותים. על ידי ביצוע המדריך המפורט במאמר זה, תוכל ליצור בקלות את חשבון אמזון שלך ולהתחיל לקנות באינטרנט. תהנה מהיתרונות של קניות מקוונות עם אמזון!

דילוג לתוכן