פאנפונה » בינג' » הפרדה בין שם פרטי ושם משפחה באקסל | כותרת הבלוג

הפרדה בין שם פרטי ושם משפחה באקסל | כותרת הבלוג

הפרדה בין שם פרטי ושם משפחה באקסל | כותרת הבלוג

מבוא

Excel הוא כלי רב עוצמה המאפשר לך לתפעל ולנתח נתונים ביעילות. משימה נפוצה אחת בעבודה עם נתונים היא הפרדת שמות המשפחה והשמות הפרטיים לעמודות נפרדות. זה יכול להיות שימושי כאשר יש לך רשימה של שמות בעמודה אחת ואתה צריך לבצע ניתוח נוסף או מיון על סמך שמות פרטיים או שמות משפחה.

שלב 1: הכן את הנתונים שלך

לפני שתוכל להפריד בין השם הפרטי והמשפחה ב-Excel, עליך לוודא שהנתונים שלך מעוצבים כהלכה. ודא שהשמות שלך נמצאים בעמודה אחת ושאין רווחים נוספים או תווים מיוחדים. במידת הצורך, השתמש בפונקציות הטקסט של Excel כדי לנקות את הנתונים שלך לפני שתמשיך.

שלב 2: הוסף עמודות חדשות

כדי להפריד בין השם הפרטי והמשפחה, יהיה עליך להוסיף שתי עמודות חדשות לצד עמודת השם הקיימת שלך. לחץ לחיצה ימנית על כותרת העמודה שבה ברצונך להוסיף את העמודות החדשות ובחר "הוסף" מתפריט ההקשר. חזור על שלב זה כדי להוסיף עמודה חדשה שנייה.

שלב 3: פיצול השמות

כעת, כשיש לך את העמודות החדשות, תוכל להשתמש בפונקציות הטקסט של Excel כדי לפצל את השמות. בעמודה החדשה הראשונה, הזן את הנוסחה הבאה בתא הראשון:

 =LEFT(A2, FIND(" ", A2)-1)

נוסחה זו משתמשת בפונקציה LEFT כדי לחלץ את התווים מהצד השמאלי של השם עד שהיא מוצאת רווח. הפונקציה FIND משמשת לאיתור המיקום של הרווח בתוך השם.

בעמודה החדשה השנייה, הזן את הנוסחה הבאה בתא הראשון:

 =MID(A2, FIND(" ", A2)+1, LEN(A2)-FIND(" ", A2))

נוסחה זו משתמשת בפונקציית MID כדי לחלץ את התווים מאמצע השם, החל מהמיקום שאחרי הרווח. הפונקציה LEN משמשת לחישוב אורך השם, והפונקציה FIND משמשת לאיתור מיקום הרווח.

שלב 4: העתק נוסחאות והסר את העמודה המקורית

לאחר שהזנת את הנוסחאות בשורה הראשונה של העמודות החדשות, תוכל להעתיק אותן למטה לשאר השורות על ידי גרירת ידית המילוי (ריבוע קטן בפינה הימנית התחתונה של התא) עד לשורה האחרונה. של הנתונים שלך.

לאחר העתקת הנוסחאות, תוכל להסיר את עמודת השם המקורי אם תרצה בכך. כדי לעשות זאת, בחר את העמודה כולה על ידי לחיצה על כותרת העמודה, לחץ לחיצה ימנית ובחר "מחק" מתפריט ההקשר.

שלב 5: פרמט את הנתונים

לבסוף, אתה יכול לעצב את העמודות שם פרטי ושם משפחה לפורמט הרצוי. אתה יכול לשנות את כותרות העמודות, להתאים את רוחב העמודות, או להחיל כל אפשרויות עיצוב אחרות שמתאימות לצרכים שלך.

סיכום

הפרדת שמות פרטיים ושמות משפחה באקסל יכולה להתבצע בקלות באמצעות פונקציות הטקסט המובנות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכל לפצל ביעילות את השמות שלך לעמודות נפרדות ולבצע ניתוח נוסף או מיון על סמך שמות פרטיים או שמות משפחה.

לטכניקות מתקדמות יותר של Excel, אתה יכול לבדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube המכסה נושאים שונים של Excel.

אם אתה זקוק לסיוע נוסף או רוצה לחקור תכונות נוספות של Excel, אתה יכול לבקר בדף הרשמי של ויקיפדיה נמצא כאן .

דילוג לתוכן