פאנפונה » בחירות הגולשים » הסדרה הטורקית הטובה ביותר המומלצת על ידי BIS

הסדרה הטורקית הטובה ביותר המומלצת על ידי BIS

2023-03-11 01:32:00+02:00

1. דיריליס: Ertugrul

Dirilis: Ertugrul היא סדרת טלוויזיה בדיונית היסטורית והרפתקאות טורקית שנוצרה על ידי מהמט בוזדאג. הוא מספר את סיפורם של הטורקים אוגוז שחיו באנטוליה במהלך המאה ה-13. הסדרה עוקבת אחר חייו של ארטוגרול, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות'מאנית. הוא מככב את Engin Altan Düzyatan בתפקיד הראשי.

2. המגן

המגן היא סדרת דרמת פנטזיה טורקית שנוצרה על ידי בינור קאראיולי. הוא עוקב אחר סיפורו של האקן, חנווני צעיר באיסטנבול שמגלה שהוא קשור למסדר עתיק של מגינים שהקדישו את חייהם לשמירה על העיר מפני אויב אלמוות. בסדרה מככב Çağatay Ulusoy בתפקיד הראשי.

3. אהבה 101

אהבה 101 היא סדרת דרמת נוער טורקית שנוצרה על ידי Ayşe Üner Kutlu. זה עוקב אחר סיפורה של קבוצת תלמידי תיכון שמקימים מועדון סודי כדי לעזור לחבריהם לכיתה למצוא אהבה. בסדרה מככבים Mert Yazıcıoğlu, Alina Boz, וכרם Bürsin בתפקידים הראשיים.

4. המתנה

המתנה היא סדרת מתח פסיכולוגית טורקית שנוצרה על ידי בינור קאראיולי. הוא עוקב אחר סיפורה של אטייה, אישה צעירה המגלה סמל מסתורי המחובר לעברה ופותח בתוכה כוח חבוי. בסדרה מככבת ברן סעת בתפקיד הראשי.

אלו הן רק חלק מהסדרות הטורקיות הרבות שהומלצו על ידי BIS. בין אם אתם מחפשים דרמה היסטורית, הרפתקת פנטזיה, רומנטיקה לבני נוער או מותחן פסיכולוגי, בטוח שתהיה סדרה טורקית שמתאימה לכם.

דילוג לתוכן