פאנפונה » המלצת הצוות » ההבטחה – סדרה טורקית

ההבטחה – סדרה טורקית

2023-03-08 20:22:00+02:00

סקירה כללית

ההבטחה היא סדרת דרמה טורקית בהפקת טימס הפקות. הוא מבוסס על סיפורו של צעיר שנאלץ להבטיח לאביו שיתחתן עם בתו של חברו הטוב של אביו. הסדרה עוקבת אחר סיפורו של הצעיר, יאמן, והמאבקים שלו לקיים את הבטחתו תוך ניסיון למצוא אהבת אמת. הסדרה עוקבת גם אחר סיפורו של חברו הטוב ביותר של יאמן, אמיר, ואהבתו לאחותו של יאמן, דפנה.

עלילה

הסדרה עוקבת אחר סיפורו של יאמן, צעיר שנאלץ להבטיח לאביו שיתחתן עם בתו של חברו הטוב ביותר של אביו. ימאן מאוהב בבחורה בשם פריחה, אך אביו אינו מאשר את הקשר. לאחר מכן ימאן נאלץ להתחתן עם בתו של חברתו הטובה של אביו, דפנה. ימאן ודפנה מתאהבים בסופו של דבר, אך מערכת היחסים ביניהם מסובכת בשל העובדה שימאן עדיין מאוהב בפריהה. בינתיים, החבר הכי טוב של יאמן אמיר מאוהב באחותו של יאמן, אבל רגשותיו אינם ניתנים להדדיות.

ימאן ופריה

ימאן ופריהה מאוהבים מאז שהיו ילדים, אך אביו של ימאן אינו מאשר את הקשר. ימאן נאלץ להתחתן עם דפנה, אבל הוא עדיין מאוהב בפריהה. ימאן ופריחה ממשיכים להיפגש בסתר, וימאן נקרע בין אהבתו לפריחה לבין הבטחתו לאביו.

ימאן ודפנה

ימאן ודפנה מתאהבים בסופו של דבר, אך מערכת היחסים ביניהם מסובכת בשל העובדה שימאן עדיין מאוהב בפריהה. ימאן ודפנה חייבים להתגבר על ההבדלים ביניהם ולמצוא דרך להיות ביחד.

אחותם של אמיר וימן

חברו הטוב ביותר של יאמן, אמיר, מאוהב באחותו של יאמן, אך רגשותיו אינם מקבלים הדדיות. אמיר חייב למצוא דרך לכבוש את לבה ולהוכיח את אהבתו אליה.

סיכום

ההבטחה היא סדרת דרמה טורקית העוקבת אחר סיפורו של ימאן, צעיר שנאלץ להבטיח לאביו שיתחתן עם בתו של חברו הטוב ביותר של אביו. הסדרה עוקבת אחר המאבקים של יאמן לקיים את הבטחתו ובמקביל מנסה למצוא אהבת אמת. הסדרה עוקבת גם אחר סיפורו של חברו הטוב ביותר של יאמן, אמיר, ואהבתו לאחותו של יאמן. הסדרה היא רכבת הרים רגשית שתשאיר את הצופים על קצה המושבים. צפו בהבטחה ביוטיוב .

דילוג לתוכן