פאנפונה » להעביר את הזמן » דמט אוזדמיר: כוכב הסדרה הטורקית

דמט אוזדמיר: כוכב הסדרה הטורקית

2023-02-27 04:44:00+02:00

מי זה דמט אוזדמיר?

דמט אוזדמיר היא שחקנית ודוגמנית טורקית ששיחקה במספר סדרות טורקיות פופולריות. היא נולדה באיסטנבול בשנת 1992 והחלה את הקריירה שלה כדוגמנית בשנת 2010. מאז היא הפכה לאחת השחקניות הפופולריות בטורקיה, עם תפקידיה בסדרות כמו Erkenci Kus, Ask Laftan Anlamaz ו-Sen Cal Kapimi.

הקריירה של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר החלה את הקריירה שלה כדוגמנית ב-2010, והיא זכתה לתהילה במהירות. היא הופיעה במספר רב של פרסומות ושערי מגזינים, והיא גם הופיעה בקליפים. בשנת 2014, היא עשתה את הופעת הבכורה שלה במשחק בסדרה Güneşi Beklerken. מאז, היא שיחקה במספר סדרות טורקיות פופולריות, כולל Erkenci Kus, Ask Laftan Anlamaz ו-Sen Cal Kapimi.

התפקידים הפופולריים ביותר של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר שיחקה במספר סדרות טורקיות פופולריות, ותפקידיה זכו לשבחים רבים. התפקידים הפופולריים ביותר שלה כוללים:

סִדרָה תַפְקִיד
Erkenci Kus סאנם עידן
תשאלו את לאפטן אנלאמז חיית עוזון
סן קאל קאפימי עדה ילדיז

הפרסים והמועמדויות של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר הייתה מועמדת למספר פרסים על תפקידיה בסדרות טורקיות. היא זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפרס פרפר הזהב בשנת 2018 על תפקידה בסרט Erkenci Kus. היא גם הייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בפרסי פרפר הזהב ב-2019 על תפקידה בסרט Ask Laftan Anlamaz.

חייו האישיים של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר נמצא כעת במערכת יחסים עם השחקן הטורקי קאן ימאן. בני הזוג יוצאים מאז 2019, והם נצפו יחד בכמה אירועים. הם גם הוצגו בכמה שערי מגזינים יחד.

נוכחות המדיה החברתית של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר פעילה ברשתות החברתיות, ויש לה קהל עוקבים גדול באינסטגרם. היא מרבה לפרסם תמונות וסרטונים מחיי היומיום שלה, והיא גם משתפת עדכונים על הקריירה שלה. יש לה יותר מ-10 מיליון עוקבים באינסטגרם.

הפרויקטים העתידיים של דמט אוזדמיר

דמט אוזדמיר מצלמת בימים אלה לסדרה הקרובה שלה, ייני חייט. הסדרה אמורה לצאת לאקרנים בשנת 2021, וזה יהיה התפקיד הראשי הראשון שלה בסדרה מאז סנ קאל קאפימי. היא גם אמורה לככב בסרט הקרוב, Kocan Kadar Konus.

למידע נוסף על דמט אוזדמיר, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן