פאנפונה » כללי » גלקסי S23 אולטרה – מה הופך אותו למכשיר כל-כך מצוין?

גלקסי S23 אולטרה – מה הופך אותו למכשיר כל-כך מצוין?

טלפון נייד

במבט ראשוני, ייתכן כי סמסונג גלקסי S23 Ultra נראה בדיוק כמו הקודם לו, ה-S22. אולם, עדיין מדובר על מכשיר מעולה, כך שאין זה מפתיע שקהל הלקוחות של ענקית הטכנולוגיה סמסונג ימהר לרכוש אותו על מנת שיוכל ליהנות מכל הפיצ’רים המתקדמים והביצועים הנהדרים של המכשיר המעולה הזה. אז מדוע גלקסי S23 אולטרה הוא מכשיר כל-כך מצוין, מהם היתרונות שלו והם הוא עמד בציפיות של המבקרים השנה? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על מכשיר סמסונג גלקסי S23 Ultra וכל הסובב סביב נושא זה.

נקודות חוזקה של סמסונג

בדיוק כמו קודמיו, סמסונג גלקסי S23 Ultra  הוא ללא כל ספק אחד המכשירים השלמים ביותר שניתן להשתמש בהם בעידן הטכנולוגי של ימינו. מדובר על מכשיר המצויד במסך מצוין כמיטב המסורת של סמסונג, חיישון טביעות אצבע פונצקיונלי שעובד פשוט מדהים, מצלמה נהדרת, חווית משתמש מהשורה הראשונה (ניכר כי סמסונג הפיקו לקחים לאורך השנים) וכן גם חיי סוללה מעולים. כל אותם יתרונות לצד העוצמה הרבה של המכשיר הזה הופכת אותו לבחירה נהדרת עבור משתמשים כבדים שמחפשים אחר הטלפון הבא שישמש אותם בשגרת היום-יום. ניתן להשתמש במכשיר זה כדי לעשות הכל לאורך יום שלם, החל מצילומים ועד לשימוש באפליקציות הקשורות לעבודה.

מה ההבדלים?

בעוד כי גם המכשירים הקודמים בסדרה בהחלט היו מצוינים וחלקו יתרונות דומים למדי בהשוואה למתחרים, עדיין קיימים מספר שינויים מהותיים במבנה של מכשיר סמסונג גלקסי S23 Ultra, כאשר השינוי המהותי ביותר בא לידי ביטוי כאשר מסתכלים על צידי המכשיר, שכעת הושטחו מעט באופן שנותן למשתמש יציבות אופטימלית ונוחות אחיזה מירבית. נוסף על כך, גם המסך השתנה מעט שכן, כעת המסך מכיל שטח מעוגל קטן עוד יותר.

נתונים של האולטרה החדש

המסך של האולטרה החדש הוא מרשים למדי. מדובר על 6.8 אינץ’ בטכנולוגיית AMOLED שמעולם לא מאכזבת לצד רזולוציה של עד 1440X3088 יחד עם צפיפות פיקסלים 500ppi. כמו כן, קצב רענון המסך של הסמסונג החדש הוא מהיר בדיוק כמו הקודמים עם 120 הרץ ובהירות יוצאת דופן שמגיעה עד ל-1750 ניטים במצבים מסוימים. בהירות זו בעצם מאפשרת למשתמשים ליהנות ממכשיר הטלפון שלהם גם תחת שמש ישירה, בשורה מרעננת למדי בעולם הסמארטפונים של היום (בייחוד אם אתם חיים בישראל). מלבד המסך של האייפון פרו מקס שהוא ככל הנראה המתחרה הראוי היחידי, סביר להניח כי לא תמצאו מסכים טובים ומומלצים יותר לשימוש בשוק הסמארטפונים של ימינו.

שורה תחתונה

גלקסי S23 אולטרה מכיל בתוכו את כל הסיבות להתאהב – מדובר על מכשיר חזק, עמיד ונוח מאוד לשימוש ששומר על קו המצוינות שסמסונג התחילה עם סדרת האולטרה ומשדרג כל פיסה טובה באופן עקבי.

דילוג לתוכן