פאנפונה » בינג' » בדיחות מעריב לילדים

בדיחות מעריב לילדים

2023-03-20 09:29:00+02:00

מה זה מעריב?

מעריב הוא תפילה יהודית הנערכת בערב באופן מסורתי. זוהי התפילות הרביעית מתוך חמש התפילות היומיות שהן חלק מהליטורגיה היהודית. מעריב הוא זמן למחשבה והתבוננות, וזה גם זמן לצחוק ולשמחה. בדיחות מעריב הן דרך מצוינת לבדר ילדים ולהצחיק אותם. בדיחות אלה הן לרוב קלילות ומצחיקות, והן יכולות להיות דרך מצוינת לגרום לילדים לעסוק בתפילה.

סוגי בדיחות מעריב

בדיחות של מעריב מגיעות בהרבה צורות שונות. כמה מסוגי הבדיחות הפופולריים ביותר כוללים משחקי מילים, חידות ובדיחות דופק. משחקי מילים הם בדיחות הנשענות על משחקי מילים, בעוד שחידות הן בדיחות הדורשות מהמאזין לפתור חידה. בדיחות דופקות הן בדיחות הכוללות פורמט של קריאה ותגובה. בדיחות מעריב יכולות להתבסס גם על נושאים ומסורות יהודיות. לדוגמה, בדיחות מסוימות עשויות לכלול את התורה, החגים היהודיים או העם היהודי. בדיחות אלו יכולות להיות דרך מצוינת ללמד ילדים על תרבות והיסטוריה יהודית.

דוגמאות לבדיחות מעריב לילדים

הנה כמה דוגמאות לבדיחות מעריב המושלמות לילדים: ש: מה אמר הרב כשהוא ראה פרה בבית הכנסת? א: "מוזארט!" ש: מה הרב אמר כשראה תרנגולת בבית הכנסת ?א: "כשר-קלוקר!" ש: מה אמר הרב כשהוא ראה חזיר בבית הכנסת? א: "אוי וויי!" ש: מה הרב אמר כשהוא ראה חמור בבית הכנסת? "אי-אוו!" ש: מה הרב אמר כשהוא ראה עכבר בבית הכנסת? א: "שלום עליכם!" בדיחות מעריב הן דרך מצוינת לגרום לילדים לצחוק ולעסוק בתפילה. בדיחות אלו יכולות להיות דרך מהנה ללמד ילדים על תרבות ומסורות יהודיות.

דילוג לתוכן