פאנפונה » מגזין » בדיחות לפני השינה לילדים

בדיחות לפני השינה לילדים

2023-03-18 15:47:00+02:00

מהי בדיחה לפני השינה?

בדיחה לפני השינה היא בדיחה שמספרים לילדים לפני שהם הולכים לישון. לרוב מדובר בסיפור או בדיחה קצרה ומצחיקה שנועדה לגרום לילד לצחוק וליהנות לפני שהוא הולך לישון. בדיחות לפני השינה יכולות להיות דרך מצוינת ליצור קשר עם ילדכם ולגרום לו להרגיש אהוב ובטוח.

למה כדאי לספר בדיחות לפני השינה?

לספר בדיחות לפני השינה לילדיכם יכולה להיות דרך מצוינת לעזור להם להירגע ולהתכונן לשינה. זה גם יכול לעזור ליצור שגרת שינה חיובית שילדכם יצפה לה. בדיחות לפני השינה יכולות גם לעזור ליצור קשר מיוחד בינך לבין ילדך.

דוגמאות לבדיחות לפני השינה לילדים

הנה כמה דוגמאות לבדיחות לילדים לפני השינה שתוכל להשתמש בהן כדי לגרום לילד שלך לצחוק וליהנות לפני שהם הולכים לישון: ש: מה השמיכה אמרה למיטה? ת: אל תדאג, אני מבין אותך מכוסה! ש: מה אמרה הכרית למיטה? ת: אני כאן כדי לתת לך מנוחת לילה טובה! ש: מה אמרה המיטה למזרן? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי תעזור לי! ש: מה אמרה המיטה לסדינים? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לחמם אותי! ש: מה אמרה המיטה לכרית? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן אני כאן כדי להרים את הראש שלי! ש: מה אמרה המיטה לשמיכה? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לשמור על נעימות לי! ש: מה המיטה אמרה לשעון המעורר? אני כל כך שמח שאתה כאן כדי להעיר אותי! ש: מה אמרה המיטה למנורת הלילה? ת: אני כל כך שמחה שאתה כאן כדי להאיר את החלומות שלי! ש: מה אמרה המיטה ל הדובון? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לארח לי חברה! ש: מה אמרה המיטה לירח? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי להאיר את הלילה שלי! ש: מה אמרה המיטה לכוכבים? : אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לנצנץ בשמיים שלי! ש: מה אמרה המיטה לכרית? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לשמור עליי נוח! ש: מה אמרה המיטה לשמיכה? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לחמם אותי! ש: מה המיטה אמרה ללילה? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי לעזור לי לישון! ש: מה האם המיטה אמרה לבוקר? ת: אני כל כך שמח שאתה כאן כדי להתחיל יום חדש! בדיחות לפני השינה יכולות להיות דרך מצוינת לגרום לילד שלך לצחוק וליהנות לפני שהוא הולך לישון. הם יכולים גם לעזור ליצור שגרת שינה חיובית שילדכם יצפה לה. אז למה שלא תנסה לספר כמה בדיחות לפני השינה לילדך הערב? למידע נוסף על בדיחות לילדים לפני השינה, בקר בדף ויקיפדיה .

דילוג לתוכן