פאנפונה » המלצת הצוות » בדיחות לילדים ולמבוגרים

בדיחות לילדים ולמבוגרים

2023-03-18 00:27:00+02:00

בדיחות לילדים

ילדים אוהבים בדיחות, והן יכולות להיות דרך מצוינת לעזור להם ללמוד על שפה והומור. הנה כמה בדיחות שמתאימות לילדים בכל הגילאים: ש: מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר? א: סכר! ש: מה אמר ה-0 ל-8? א: חגורה יפה! ש: מה עשה השופט אמר כשהבואש נכנס לאולם? ת: ריח בבית המשפט! ש: מה אמרה הדבורה כשהיא לא מצאה את דרכה הביתה? ת: איפה הכוורת שלי? ש: מה אמר העץ ל- רוח? ת: עזוב אותי לבד!

בדיחות למבוגרים

מבוגרים יכולים גם ליהנות מבדיחות, והן יכולות להיות דרך מצוינת לשבור את הקרח במצבים חברתיים. הנה כמה בדיחות שמתאימות למבוגרים: ש: מה אמר הפיראט כשמלאו לו 80 שנה? ת: איי מאתי! ש: מה המחשב עשה בצהריים? א: היה לו בייט! ש: מה עשה דגים אומרים כשהוא פגע בקיר? א: סכר! ש: מה הרמזור אמר לרכב? ת: אל תסתכל, אני מחליף! ש: מה אמר המיונז כשמישהו פתח את דלת המקרר? ת: סגור את הדלת, אני מתלבש!

טיפים לספר בדיחות

לא משנה לאיזו קבוצת גיל אתה מספר בדיחות, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך לספר אותן ביעילות. הנה כמה טיפים לאמירת בדיחות:• ודא שהבדיחה מתאימה לקבוצת הגיל שאליה אתה מספר אותה.• וודא שהבדיחה לא פוגעת או פוגעת.• וודא שהבדיחה לא ארוכה או מסובכת מדי. בטוח שאתה מספר את הבדיחה בהתלהבות ואנרגיה. • הקפד לעצור כדי להשפיע ולתת לקהל לצחוק. • וודא שלא ייקח לך יותר מדי זמן לספר את הבדיחה.

דילוג לתוכן