פאנפונה » בדיחות » בדיחות לילדים בכיתה ג’ – לילדים שבאמת אוהבים לצחוק!

בדיחות לילדים בכיתה ג’ – לילדים שבאמת אוהבים לצחוק!

ילד צוחק

אם אתם מורים או הורים לילדים בכיתה ג’, בטח כבר שמתם לב שהם ממש אוהבים לצחוק. נכון, זה לא שונה מילדים בגילאים אחרים, אבל כיתה ג’ היא מיוחדת מאוד. ולמה זה כך? ראשית כל, ילדים בכיתה ג’ כבר נמצאים בגיל שהם מסוגלים להבין בדיחות יחסית מורכבות. לדוגמה, ניתן לספר להם בדיחות מצחיקות על דמויות שונות מחיי היום יום, סדרות טלוויזיה פופולריות, וכדומה. חלק מהילדים יהיו אפילו פתוחים לבדיחות על בנים ועל בנות, וההומור יכול להיות דרך ממש נהדרת לתווך להם את הנושא הזה (אם כי זה עדיין גיל יחסית מוקדם לכך, אז אם אתם בוחרים ללכת על הנושא הזה, עדיף שתעשו את זה בזהירות)…

דבר נוסף שכיף לצחוק עליו עם ילדים בכל הגילאים ואפילו עם מבוגרים הוא בעלי חיים. בדיחות על חיות הן על-זמניות, ותמיד כיף להמציא סיפורים מקוריים מהג’ונגל או מהסוואנה הרחוקה.

איזה בדיחות לספר לילדים בכיתה ג’? הרעיון הכי מקורי שתמצאו

באופן מפתיע, האפשרות הכי טובה היא פשוט להמציא את הבדיחות יחד עם הילדים. במקום לחפש בדיחות באינטרנט ולספר אותן אחת אחרי השניה, פשוט קחו את הילדים ובקשו מהם להמציא בדיחות בעצמם. תופתעו לדעת כמה מקוריים הקטנים האלו יכולים להיות, ויכול להיות שתתקלו אפילו בבדיחות שפשוט יפילו אתכם, המבוגרים, על הרצפה מרוב צחוק. בדרך זו הילדים יוכלו להפגין את כל המקוריות הגלומה בהם.

בהצלחה!

דילוג לתוכן