פאנפונה » ויראלי » בדיחות לבני 10

בדיחות לבני 10

2023-03-15 17:49:00+02:00

מבוא

בדיחות הן דרך מצוינת להביא צחוק ושמחה לכל מצב. ילדים בכל הגילאים אוהבים לצחוק, וילדים בני 10 אינם יוצאי דופן. מאמר זה מספק אוסף של בדיחות לילדים בני 10. הוא כולל בדיחות על בעלי חיים, בית ספר ועוד. המשך לקרוא לכמה בדיחות נהדרות שיצחקו את ילדך בן ה-10 תוך זמן קצר.

בדיחות של בעלי חיים

בעלי חיים הם תמיד מקור מצוין להומור. הנה כמה בדיחות על חיות שילדים בני 10 יאהבו. ש: מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר? ת: סכר! ש: מה הדבורה אמרה כשהיא נחתה על הפרח? ת: אבקה כאן! ש: : מה אמר הפיל לאדם העירום? ת: איך אתה נושם דרך הדבר הזה?

בדיחות בית ספר

בית ספר יכול להיות מקור מצוין להומור. הנה כמה בדיחות על בית ספר שילדים בני 10 יאהבו. ש: מה המורה אמרה כשהיא גילתה שהתלמיד בוגד? ת: אני מאוכזב ממך! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאל אותו למה הוא איחר? ת: התנועה הייתה נוראית! ש: מה התלמיד אמר כשהמורה שאלה אותו למה הוא לא הכין את שיעורי הבית שלו? ת: שכחתי!

בדיחות אוכל

אוכל הוא תמיד מקור נהדר להומור. הנה כמה בדיחות על אוכל שילדים בני 10 יאהבו. ש: מה הבננה אמרה לבננה השנייה? ת: אתה הולך להתקלף! ש: מה התפוח אמר לתפוז? ת: אתה' אתה נראה קצת עסיסי! ש: מה אמר ההמבורגר לנקניקייה? ת: בוא נעשה קטשופ!

טבלת הבדיחות

סוג של בדיחה דוגמא
בעל חיים ש: מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר? אדם!
בית ספר ש: מה אמרה המורה כשהיא גילתה שהתלמיד בוגד? ת: אני מאוכזב ממך!
מזון ש: מה הבננה אמרה לבננה השנייה? ת: אתה הולך להתקלף!

סיכום

בדיחות הן דרך מצוינת להביא צחוק ושמחה לכל מצב. ילדים בכל הגילאים אוהבים לצחוק, וילדים בני 10 אינם יוצאי דופן. מאמר זה סיפק אוסף של בדיחות לילדים בני 10. זה כלל בדיחות על בעלי חיים, בית ספר ואוכל. עם הבדיחות האלה, בן ה-10 שלך יצחק תוך זמן קצר.

דילוג לתוכן