פאנפונה » להעביר את הזמן » בדיחות חדשות לילדים – בדיחות מצחיקות לילדים בכל הגילאים

בדיחות חדשות לילדים – בדיחות מצחיקות לילדים בכל הגילאים

2023-03-18 06:48:00+02:00

מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר?

אחת הבדיחות הפופולריות ביותר לילדים החדשים היא, "מה אמר הדג כשהוא פגע בקיר? סכר!" ילדים בכל הגילאים אוהבים את הבדיחה הזו כי היא מטופשת ובלתי צפויה. זו גם דרך מצוינת ללמד ילדים על משחקי מילים ומשחקי מילים.

למה התרנגולת חצתה את הכביש?

עוד בדיחה קלאסית לילדים חדשים היא, "למה התרנגולת חצתה את הכביש? כדי להגיע לצד השני!" הבדיחה הזו היא דרך מצוינת ללמד ילדים על היגיון וסיבה ותוצאה. זו גם דרך מצוינת לגרום לילדים לצחוק וליהנות.

איך קוראים לדוב ללא שיניים?

אחת הבדיחות הכי מצחיקות לילדים החדשים היא, "איך קוראים לדוב ללא שיניים? דוב גומי!" ילדים אוהבים את הבדיחה הזו כי היא מטופשת ובלתי צפויה. זו גם דרך מצוינת ללמד ילדים על משחקי מילים ומשחקי מילים.

למה הבננה הלכה לרופא?

עוד בדיחה חדשה ומצחיקה לילדים היא, "למה הבננה הלכה לרופא? כי הוא לא התקלף טוב!" ילדים אוהבים את הבדיחה הזו כי היא מטופשת ובלתי צפויה. זו גם דרך מצוינת ללמד ילדים על משחקי מילים ומשחקי מילים.

למה העגבנייה הפכה לאדומה?

אחת הבדיחות הכי מצחיקות לילדים החדשים היא, "למה העגבנייה הפכה לאדומה? כי היא ראתה את הרוטב לסלט!" ילדים אוהבים את הבדיחה הזו כי היא מטופשת ובלתי צפויה. זו גם דרך מצוינת ללמד ילדים על משחקי מילים ומשחקי מילים.

אלו הן רק חלק מהבדיחות הרבות של הילדים החדשות שבטוח יצחיקו את הילדים שלכם. לבדיחות מצחיקות נוספות לילדים, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן